למה יורדים לי העוקבים באינסטגרם, למה יורדים לי עוקבים באינסטגרם, למה כל הזמן יורדים לי עוקבים, למה אני מאבדת עוקבים באינסטגרם, למה עמוד האינסטגרם תקוע

שואלת את עצמך: "למה יורדים לי העוקבים באינסטגרם"?

כשהמסר שלך חד וברור יורדים לך העוקבים למה יורדים לי העוקבים באינסטגרם, למה יורדים לי עוקבים באינסטגרם, למה כל הזמן יורדים לי עוקבים, למה אני מאבדת עוקבים באינסטגרם, למה עמוד האינסטגרם תקוע רגע, מה?! וגם- המשיכי לקרוא כדי לגלות את הטוויסט המקפיץ ליצירת קהילה >>​​​​​​​​

​​​​​​​​החלטת להיות הכי על זה. התחייבת לעצמך להעלות תוכן מהמם בעקביות. השקעת את הנשמה בכל אות. בחרת תמונות שהן הכי הכי. העלית. ו….. העוקבים רק יורדים?

שיאללה, איזה מבאסססס זה!

אז למה זה קורה?

נשים רגע בצד את החשודים המיידיים, אלה חלק מהסיבות שללקוחות שלי ירדו העוקבים בעבר:

– אולי התוכן לא מספיק מרגש, וקצת נבלע ברקע?

– אולי הפוסטים שמים יותר מדי דגש על פרסום?

– אולי התוכן קצת חוזר על עצמו ולא מספיק מראה לעולם איזה מהמם העסק שלך?

– אולי היתה תקלה באינסטה?

– אולי עשו לך את השיטה המעצבנת של FOLLOW UNFOLLOW?

– (ושלא נדבר בכלל על סתם בוטים, כן?).

התחלת להעלות תוכן בעקביות באינסטגרם – אז למה יורדים לך העוקבים?

זה קורה, כי התפתחת. כן, כן. זה דווקא סימן טוב! זה מראה שצמחת, שיש לך דרך מרעננת וחדשה לראות את העסק ואת הלקוחות שלך.

כשאת מעלה תוכן מהמקום שבו את רואה את הדברים עכשיו, יש אנשים שעקבו אחריך בעבר שכבר לא מתחברים לתוכן החדש, או שזה כבר לא רלוונטי אליהם. וזה ממש טבעי וחשוב.

אנחנו לא נרצה עוקבים לא רלוונטיים. זה לא משקף לנו לאילו מוצרים ושירותים באמת יש ביקוש. ושלא לדבר בכלל על בזבוז הכסף של הממומן לקהל לא מדוייק.

אז מי שעזב? זה בסדר גמור. מפנה מקום לחדש ולטרי. ומהנסיון שלי, הרבה פעמים העמוד שלנו נושם. מצטרפים ויורדים עוקבים כל הזמן. כל עוד המגמה היא של צמיחה- זה מה שקריטי. ויותר מזה, לפעמים אנשים מסירים עוקב וכמה זמן אחר כך חוזרים. הכל טוב :)

6 דברים שכדאי לעשות אם יורדים לך העוקבים באינסטגרם

אז מה לעשות? להמשיך לשווק! אבל, מדוייק, מדוייק, מדוייק.

  1. נדייק לתוכן מהמם- לאילו פוסטים הקהילה שלך הכי הגיבה? מה הם הכי אהבו? אין לנו מה לבזבז זמן יקר על תוכן שלא באמת מוביל להשפעה ולשפע.

2. מעורבות- אינסטה זו רשת חברתית, מה שאומר, שאנחנו חברותיות שם :) להגיב לכל מי שהגיב לך, להגיב ולפרגן מכל הלב תגובה כנה לפוסטים של העוקבים שלך שאהבת, לענות להודעות, לייצר קשרים, לפתוח בשיחות בפוסטים שלך. בקיצור- להתחבר.

3. דיוק של המסרים- כדאי להיסגר על 5-7 מסרים מרכזיים שיש לך להעביר ולחזור עליהם שוב ושוב בתכנים שלך. האם המסרים האלה עוברים עכשיו מספיק בתוכן?

4. בידול- האם את מרשה לעצמך לנצוץ? לבלוט? להוביל? האם התוכן שלך באמת מראה את מי שאת? איך את יכולה להגדיל אותו בשקל תשעים?

5. תמשיכי להעלות תוכן ג'וסי בעקביות. תמשיכי להעלות תוכן מנצנץ שמושך את הלקוחות המתאימים למי שאת עכשיו. תני בראש :) אל תוותרי. התמדה זו הדרך. גם הקהילה שלך תעריך את זה שאת תמיד שם עבורם, וגם אינסטגרם יתגמל אותך על זה שאת יוצרת תוכן. האלגוריתם אחרי חודש ומשהו מזהה שאת עקבית, ומתחיל להעלות לך את החשיפות.

והדבר השישי והכייייייי חשוב

בעיקר בעיקר- להשקיע בקהילה שכבר יש לך! ברור שנרצה להגדיל את הקהילה שלנו.

ויחד עם זאת, גם קהילה קטנה יחסית, אבל שמגיבה והכי חשוב- קונה ממך, היא סופר אפקטיבית לעומת עמוד עם טונות של עוקבים, אבל בלי ממש מעורבות. זה כל- כך חשוב לטפח את הקהילה שכבר יש לנו, זה המפתח לעסק של שפע.

לא נתבלבל בין מטרה- עסק משגשג, לאמצעי- עוקבים.

את כאן כדי להשפיע על אמת ולייצר לעצמך שפע תוך כדי. אז תשקיעי במי שכבר איתך שם במסע הזה.

זה לא חייב לקחת ים של זמן. את לא צריכה לעבוד בשיווק. את יכולה לעשות את זה הרבה יותר חכם ואפקטיבי. אם בא לך לעבוד פחות ולהרוויח יותר- תציצי על אימון עסקי איתי.

אהבת? ספרי לי בתגובות מה לקחת מהפוסט! והמשיכי לעקוב אחרי לעסק שעושה, חיים>>>