התחרות מלחיצה אותך?

מכירה את הימים שאת אומרת לעצמך: מה? מה כבר יש לי לחדש? מה כבר יש לי להגיד?

מה כבר יש לי… להביא חדש לעולם הזה שעוד לא נאמר, שכבר הכל נכתב, הכל כתוב, כולם יודעים הכל, הרי הידע נמצא שם, מה? מה אני עושה פה בעצם?

ראיתי עצמאיות גם של 15 שנה שעוברות להן המחשבות האלו בראש, לאו דווקא מישהי שהיא רק מתחילה.

ואני כאן קופצת כדי להגיד לך שאם יש לך ביישניווק – ביישנות בשיווק, ויש לך הרגשה כזאת שאין לך מה להגיד, ואין לך מה לחדש, אז אני קופצת להגיד לך שאין, אין, אין, אין עוד אף אחת כמוך, אין אין עוד אף אחת כמוך, ואף פעם לא הייתה אחת כמוך וגם לא תהיה כמוך.

אז אולי שמעו הכל, ואולי ידעו הכל, אבל עוד לא שמעו אותך – עוד לא שמעו אותך אומרת את זה. עוד לא שמעו את הדרך שלך מניסיון החיים שלך מהדברים, שאת עברת, מהאנשים שמקיפים אותך, מהמורשת שלך, ממי שאת, ממה שאת, עוד לא שמעו אותך אומרת את זה…

ולך יש את הניצוץ הזה, את הDNA העסקי הייחודי שלך.

ולך יש את האנשים המתאימים לך, שמחכים לך, לשמוע אותך, אומרת את הדברים האלו…

כי יכול להיות שהם שמעו את זה כבר 20 אלף פעם, אבל ברגע שאת תגידי את זה, עם מי שאת, עם האיכות שלך, פתאום משהו ייגע בהם – פתאום זה יהיה אמתי…

וכל עוד אנחנו חושבות על עצמנו, או יותר גרוע על המתחרות שלנו או הקולגות שלנו, אנחנו לא עוסקות בדבר האחד שהוא – להפוך את העסק שלנו להכי טוב שיש. להפוך אותו בשירות שלו, במכירות שלו, במוצר שלו, בשירות שלו – בכל דבר שאנחנו נותנות לטוב ביותר.

אין עוד אחת כמוך, הלקוחות מחכים לשמוע אותך, אז תוציאי את הג'ננה, תוציאי את מי שאת! תוציאי את מה שאת! אל תנסי להיות מי שאת לא, גם כי אמרו כבר חכמים לפניי כל השאר כבר תפוס אז תהיי את, וגם כי מחפשים ומחכים רק לך.

אם את אינטרוורטית וביישנית אל תנסי להיות מוחצנת ומגניבה, אם את נורא קופצנית ורעשנית אל תנסי להיות עדינה עדיני – כי את לא.

תהיי מה שאת – לזה הלקוחות יתחברו, את זה הם רוצים. נכון הכל נאמר, אבל הוא עוד לא נאמר על ידך.

תעשי, חיים :)

שלך,

טל