איך לתכנן את התוכן השיווקי שלך בקלות?

גם אם כבר יש לך צוות שכותב לך,

עדיין, כמנכל"ית של העסק שלך,

(מלכה שכמוך!)

העיקר מוטל עליך-

לאן את רוצה לקחת את העסק שלך?

במה את מתמקדת בתקופה הקרובה?

אילו מסרים חשוב לך להעביר לקהילה שלך וללקוחות הפוטנצייאלים?

או במילים אחרות- איך לתכנן את התוכן השיווקי שלך?

 

אז איך לתכנן תוכן שיווקי (קיצור הדרך ליוצרות ואומניות)?

אם את לא מסוגלת לעבוד עם טבלאות,

ובא לך שיטה קצת יותר יצירתית,

הכנתי לך הדרכה מצולמת וקצרה על איך תוכלי לתכנן את התוכן השיווקי שלך בקלות וביצירתיות.

תעשי, חיים :)

שלך,

טל

 

מעדיפה לקרוא על סרטון? הכנתי לך תמלול של ההדרכה :)

איך ליצור תוכן שיווקי לעסק שלך?

אני טל שפיר, "עושים חיים", מאמנת שיווקית ומלווה עצמאיות להעלאת הרווחים בעסק שלהן.

היום אני רוצה להראות לכן עוד דרך כיפית, מהנה, יצירתית שבה אתן יכולות לתכנן את התכנים שלכן שאתן מגישות ללקוחות שלכן בפלטפורמות השיווקיות השונות.

אז אנחנו מיד נתחיל, נעשה את זה באמצעות המדבקות של "עושה חיים" ופשוט לוח תכנון.

 אז בואו נתחיל.

אני החודש הזה רוצה לדבר עם הלקוחות שלי על תכנון: תכנון למיניו ולסוגיו.

אז אני לוקחת וכותבת שזה הנושא הראשי שלי. אז זה הנושא הראשון שלי ובעצם אני מתחילה להוציא ממנו.

התכנון שנדבר עליו יהיה חודשי, שבועי – שמעתן את הכלבה שלי שם ברקע? היא תמיד איתי כשאני עובדת, היא העובדת הכי מסורה של העסק, אחריי. קוראים לה אדום בגלל הפועל תל אביב.

אז חודשי, תכנון שבועי ותכנון יומי. אלה שלושת הנושאים שהחודש אני אדבר עליהם עם הלקוחות שלי.

אתן לוקחות את התכנים שלכן ומתחילות להוסיף.

כל אחת יש לה כמובן את הפלטפורמות שלה, אני כותבת קודם כל על.. הבסיס יהיה שאני אצלם סרטון ביוטיוב, אני אכין תוכן על תכנון חודשי ואחר כך אני אכין כתבה לבלוג ואחר כך אני צריכה לכתוב פוסטים- כמובן גם בעמוד העסקי וגם בקבוצה.

אז זה בעצם הבסיס.

גם כאן כותבת "לבלוג" בתכנון השבועי, שזה כמובן יהיה בשבוע אחר שאני אדבר עליו.

כותבת "פוסטים".

 גם כאן אני אצלם סרטון וכאן כמובן גם על התכנון היומי אני אכתוב "פוסטים" כחלק מהתכנים לעצמאיות המדהימות, כדי שתהיה להן שנה עסקית מהממת.

 גם כאן אני אכתוב "לבלוג" כתבה על הבלוג וכמובן שגם אני מצלמת סרטון.

אוקי, אז הסרטון שאני אכין כאן זה סרטון של איך להכין תכנון חודשי של חומר שיווקי, כאן אני אעשה אותו סרטון של הדרכה איך לעשות תכנון שבועי, כל הטיפים שיחסכו מלא זמן, וכנ"ל כאן: "איך לעשות הדרכה תכנון יומי."

אז אני יודעת שפחות או יותר אלה התכנים שאני צריכה להתחיל ליצור, את הסרטון הזה אני מעלה לבלוג, פלוס לתמלל אותו. עם גם כמה טיפים וכמה תמונות, ואז אני יודעת שגם בכל נושא כזה יש לי כבר את אותו תוכן גם בתור כתבה ליוטיוב וגם לבלוג -כי אנחנו רוצות לעבוד במקצוע שלנו, אנחנו לא רוצות לעבוד רק בשיווק- ואז מתוך זה אפשר לקחת פוסטים גם לעמוד העסקי.

אני אעשה לי צ'קליסט שאני אזכור את כל התכנים שאני צריכה לעשות. זה יהיה בעמוד העסקי וזה יהיה בקבוצה.

אם עדיין לא הצטרפתן לקבוצה "עצמאיות עושות חיים" אז ממש ממש כדאי לכן להגיע לשם, זאת קבוצת פייסבוק שיש בה כמה אלפים של עצמאיות, נשים חזקות, עובדות, מלכות עסקיות שבאמת יש שם המון תמיכה ומלא ידע וטיפים שחוסכים זמן וכסף ועושים קיצורי דרך מטורפים לעצמאיות שנמצאות שם.

קיצורי דרך עסקיים, "קבוצה", "עמוד עסקי" ו"בקבוצה."

אז עכשיו צריך לחשוב על התכנים שם ומה אני עושה בעצם, אז אני יודעת שאני ארצה בכל אחד מהם לייב, להעלות לייב בנושא הזה בהדרכה, סליחה זה לא בעמוד העסקי, זה בקבוצה. אני ארצה להעלות  ללייב כל אחד מהנושאים האלה, כדי לתת טיפים לקהילה המדהימה שם לגבי איך לעשות את התכנון החודשי, התכנון השבועי ואת התכנון היומי.

כאן אני חושבת על כל התכנים, מבחינת התוכן מה חשוב לי לתת. בסרטון אחר שאני אשלח לכן לינק אני ממש אראה איך אני עושה את התכנון החודשי, ממש איך משבצת אותו לפי תאריכים בחודש, לפי הלו"ז, וכמובן גם אני אצרף לכן לתכנון השבועי.

אז מה שאני ארצה להעלות בקבוצה זה גם כמובן קישור לכתבה בבלוג, אותה כתבה שהכנתי כאן. זאת אומרת שאנחנו נרצה להכין איזשהו תוכן מרכזי ואיתו להשתמש בפלטפורמות השונות השיווקיות שלנו.

 ופה אני אעלה עם עוד, נגיד שלושה טיפים לתכנון.  גם פה.

זה מספיק בקבוצה, כל אחד כזה זה שבוע, אז שלושה שבועות לדבר על זה אני חושבת שלגמרי כיסינו את זה.

 גם בעמוד העסקי אני אעשה קישור להדרכה, וגם באותו שבוע אני אעשה קישור לחנות, כי יהיו שם מבצעים מטורפים ללוחות התכנון שלי ואני בטוחה שמלא עצמאיות החיים העסקיים שלהן יסתדרו לחלוטין ברגע שהן יתחילו לעשות תכנון שבועי, חודשי ויומי עם לוחות התכנון המחיקים.

 וגם אני אעלה פה עם עוד שלושה טיפים אחרים. נשאר לי אינסטוש- אינסטגרם, ופה אני אקח את זאת, התכנון השבועי את זאת. ובתכנון היומי את זאת.

 אוקיי. אז אינסטגרם.

אני כותבת על המדבקות עם טושים -"אינסטגרם"  – מיוחדים ולא נמחקים, ואז יש לי ככה הכל מסודר ולא נמרח. אז באינסטגרם אני אעלה תמונה של איך לתכנן ואני אעלה גם תמונת השראה עם ציטוט.

 אז גם פה אותו דבר: "תמונת תכנון" למשל של הלוח השבועי. וציטוט או השראה. ואותו דבר כאן.

 אה, ניוזלטר! ניוזלטר, ניוזלטר. כמובן, רשימת התפוצה, הדיוור, ירצו להתעדכן ולדעת. ואת זה,את הזהב. או אני מתה על המדבקת זהב הזו. זה יהיה לניוזלטר, והמדבקה הזאת של היהלומים.

אוקיי, אז אנחנו בדיוור.

ברשימת דיוור אני פשוט אספר להן ש"בואו לתכנן איתי את החודש" ובעצם זה יהי ה קישור להדרכה בבלוג של איך לתכנן עם כל הטיפים והתמונות והתוכן, וגם כאן  "בואו לתכנן איתי את היום",  וכאן "בואו לתכנן איתי את השבוע" .

אני יודעת שזה נראה כאילו זה קצת חוזר על עצמו, אבל ממש לא בגלל שהתכנים הם אחרים, הטיפים אחרים  והתכנון החודשי לא דומה לתכנון יומי ולא דומה לתכנון שבועי. המצלמה קפצה קצת אבל לא זה מה שיעצור אותנו.

אז זה התוצר הסופי, כל מלבן כזה מסמן שבוע, שבתוכן כתבתי אותו מבחינה אסוציאטיבית וככה גם קל לראות מ קשור למה איזה דברים אני יכולה לחזור על אותן תבניות ואתן יכולות לעשות ככה סדר בתכנים שלכן.

אני אצרף בתיבת התיאור גם קישור של סרטון של איך אנחנו מכניסות את כל הדבר הזה לתכנון החודשי שלנו, הפעם עם תאריכים בצורה  מסודרת, מה קודם למה ואיך לפזר את זה ככה בצורה כזו שתאפשר לנו לעבוד אשכרה במקצוע לשנו ולא רק בשיווק אבל מצד שני להגיע לקהילה שלנו ולתת לה תכנים משמעותיים וליצור איתה קשר קבוע.

אז, אם אהבתן את הסרטון, תעשו לייק, תירשמו לערוץ. מלא תכנים איכותיים ושווים בדרך אליכן, תודה שטסתן איתנו,

תעשו, חיים :)

יאללה בי..