איך לשמור על מוטיבציה גבוהה בעסק, איך לשמור על מוטיבציה גבוהה בעבודה, איך להעלות מוטיבציה בעסק, איך להעלות מוטיבציה בעבודה, הרצאה על מוטיבציה בעבודה

איך לשמור על מוטיבציה בעסק ובעבודה?

בדרך-כלל את ציפי שביט עסקית.

שמחה ועפה על העסק שלך.

אבל איכשהו, היום?

הכל פשוט "לא" .

את יודעת בדיוק מה לעשות.

זה לא העניין…

אלא, שמשהו בך פשוט לא שם.

רגשית, בכוחות, בכובד.

וואלה,

בא לך היום על העסק,

כמו שבא לך על תור לשעווה.

ואחרי שהעברתי מאות פעמים את ה- הרצאה על מוטיבציה בעבודה והתמודדות עם לחץ ושחיקה,

אני רוצה לשתף אותך,

שאני חושבת שזה ממש בסדר להרגיש ככה.

ואפילו אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות לך בעסק,

ובעבודה שלך.

אבל זה כבר נושא לפוסט אחר. אם תרצי, אכתוב לך על זה :)

איך לשמור על מוטיבציה גבוהה בעבודה ובעסק?

קמת הפוך קטן חלש…

הכל בסדר, זה קורה לפעמים.

לא בכל יום יש לנו את אותה האנרגיה. למה זה קורה?

כי משהו באמונה העצמית התכווצ'צ: "אמרו כבר הכל"… "מי אני בכלל שאדבר על זה".. "אם רק היו יודעים מה עובר עלי באמת"….

אז הנה דברים שתוכלי לעשות כדי להחזיר לעצמך את התדר הגבוה של עסק שפע. אני קוראת לזה לעשות, חיים- לברוא וליצור את החיים שלנו בכל פעם מחדש. לעשות את זה עם חיוך. לעשות את זה בגדול ולעשות את זה בכיף. שנזוז?

אה, וגם אם לא תעשי היום כלום בעסק, ותטנפלקסי,

תעשי את זה ממקום מיטיב וסומך על עצמך.

זה השפע האמית: לדעת שאת הבסטי שלך,

גם בתקופות של אנרגיית סחל'ה.

הסכם? :) 

4 דרכים לשמור על מוטיבציה בעסק ובעבודה

  1. תקראי שוב את הוואטסאפ המרגש ההוא מהלקוחה שלך. מכתבי תודה שקיבלת. רגעי בונבונירה בעסק. יש סיבה טובה מאוד שאת עושה את מה שאת עושה. בנית הכל בעשר אצבעות ואף אחד לא נתן לך מתנות סתם. תתאהבי בעסק שלך מחדש.

2. הכרת תודה דחוף

כן, כן, אני יודעת שאת בטח מגלגלת עיניים מהצירוף השחוק הזה. ועדיין, ברגע שאת מרגישה את הפקפוק והספקות העצמיים, טוסי לכתוב הכרת תודה :) למה? כי הספק מעוות את איך שאת תופסת את עצמך. את איך שהעולם תופס אותך! ואונחנו נרצה לראות את עצמנו כמו שאנחנו בדיוק. לא כמו מראה בלונה-פארק שמגדילה או מקטינה אותנו. אז את במרחק של כמה שורות בעט מלהתחבר למי את , לקסמים שלך ולכוחות העל. למתנות האלה, לחוויות החיים שזכית להן בזכות העסק. לכל השפע הזה שזכית בו. זה כל כך לא מובן מאליו! וואו, ההרגשה אחרי? כמו להתחבר למטען.

3. מחמאות

על מה תמיד מחמיאים לך? אני מנחשת שלפעמים את מבטלת את זה: "אה, שטויות, זה כלום"… אולי כי מתחבאת כאן איזו אמונה שאת צריכה לעבוד קשה כדי להצליח. אבל! זו חוזקה שלך. נדירה ובעלת ערך. אממה, אנחנו תמיד רוצות "לעבוד על זה" ומתמקדות במה שאנחנו פחות חזקות בו. ומה יקרה אם היום, פשוט תעשי משהו קל ופשוט, משהו שאת יודעת שתמיד קוצר מחמאות?

  1. כנ"ל לגבי הדברים שהכי קלים לך

למה זה לא נחשב? :) לכי על זה! לדוגמה, לקוחה שלי התבאסה ימים שלמים שהיא "לא טובה" בכתיבה שיווקית. השקיעה מלא זמן וכסף כדי לנסות ללמוד את המיומנות הזו. לעומת זאת, סרטונים טסו לה בקלות והובילו להרבה יותר פניות. אבל זה "לא נחשב" בעיניה, כי זה בא ממש בקלות.. כמה חבל. אז מה הכי קל לך לעשות היום? עופי על זה!

מוטיבציה בעסק ובעבודה זה דבר חשוב, אבל יש משהו חשוב לא פחות…

ו… וואלה, זה בסדר גמור גם לבחור יום אחד לנוח. להתחבר לקצב הפנימי שלך. לקול הכמוס שמנסה לכוון אותך. כשאת מתחברת שוב לאנרגיה הזו שלך ופועלת לפיה זה שווה זהב. זה שווה עסק שפע. בלי רגשות אשם. תתפנני לך. בשביל מה את הבוסית של עצמך? ;)

 

 

שמרי לך את הפוסט לימים שכאלה… ואת מוזמנת לכתוב לי מהו הצעד האחד שהכי בא לך לעשות!