מה את באמת צריכה לדעת על התנגדויות מכירה וסגירת עסקאות

רוב הזמן כנראה שאי אפשר לעצור אותך. את יודעת איך להפוך אנשים מתעניינים ללקוחות שלך
את עוזרת להם את מצליחה לסגור עסקאות, את מצליחה לקדם אותם ואותך ואת העסק שלך.

רוב הזמן את שם. ופתאום מכירה את זה שיש תקופות, צרצרים, שממה-דממה, את לא מצליחה להפוך אנשים מתעניינים ללקוחות שלך, את לא מצליחה לקרב אותם אלייך, את לא מצליחה לסגור עסקאות, את לא מצליחה, כל הזמן את שומעת התנגדויות מהם שאיכשהו למרות הניסיון שלך – לא מצליחה לטפל בזה.

אז היום אני רוצה להציע לך איזושהי זווית ראייה אחרת לגבי למה זה קורה, ומה אפשר לעשות?

אז אם עדיין לא הכרנו, אהלן שמי טל שפיר – עושים חיים, אני מלווה שיווקית ועסקית בעלות עסקים לביאות. 

תראי, סביר להניח שכשיש תקופות כאלו שפתאום יש לך כל הזמן התנגדויות מכירה, וכל הזמן יש דברים שפעם היית מטפלת בהם ככה ופתאום את לא מצליחה להתקדם מהמקום הזה, זה קורה כי ההתנגדות היא כנראה אצלך. 

משהו בך בא עדיין אנטי נגד הדבר הזה נגד סגירת העסקה הזאת, מכל מיני סיבות שתכף נגיד למה, ואיכשהו זה עובר ללקוחות שלנו. איך? לא יודעת, בלוט’וס. עובר.

למשל, נגיד שפתאום את בתקופה שאת מרגישה שאת רוצה מנוחה.
את רוצה לעשות חיים בעסק, ואת רוצה שהיומן שלך יהיה טיפה יותר אוורירי.
אז כל מה שאת תשמעי כל הזמן מהלקוחות שלך זה ‘תקשיבי, את מהממת, את מקסימה,
את זה, אבל לא עכשיו, אולי אחר כך, אולי בהמשך, כרגע החלטנו ללכת על משהו אחר’.

ז”א שכל התנגדות שתהיה לך בלב, בפנים, איכשהו תשקיף, או או איך אומרים את זה, תשקף? תוקרן!

ז”א שכל התנגדות שתהיה לך בפנים תוקרן החוצה כלפי הלקוחות שלך. 

אם את לא סגורה לגבי האיכות של המוצר שלך, את לא סגורה לגבי הטיב שלו, את לא סגורה שאת באמת שווה את הסכום שאת דורשת, פתאום את תשמעי ‘את אחלה, את חמודה, אבל יקר לי’ על אותו מוצר שכבר מכרת 20 אלף פעם, באותו סכום פתאום את תשמעי ‘יקר לי, יקר לי, יקר לי’.

או אם פתאום את מרגישה שאת לא רוצה להיות פושרית להיתפס כמישהי שהיא נורא דוחפת,
או אם למשל תרגישי שזה פרויקט שמצד אחד כן נחמד לך לעשות אותו אבל מצד שני את מרגישה
שהוא יגזול ממך את החופש, את העצמאות שלך, ובואי אנחנו עצמאיות כי החופש שלנו כל כך חשוב לנו, ועצמאות כל כך חשובה לנו, אז את תתחילי להגיד כל מיני כאילו כאלה,
ואת תשמעי בדיוק אותו הדבר מהצד השני.

אז מה אפשר לעשות? קודם כל, בואי נהיה אמתיות לגבי זה, מה, מה באמת קורה שם?

מה באמת קורה? את מרגישה שאת רוצה חופשה?
העסק לא יתמוטט מהדבר הזה, אפשר לעשות, לקחת איזה ברייק קטן בחו”ל,
סופשבוע קטן, אפשר לעשות צימר בבית, ולקחת איזה שבוע שאת יותר באיזי. 

את מרגישה שאין לך שם מספיק סיי, ואת מפחדת להיכנס לפרויקט הזה בגלל זה,
אז בואי תיצרי איזשהו תיאום ציפיות ברור.
ז”א הרעיון הוא לטפל במה שקורה באמת, ולהבין שבאמת בעסק של אישה אחת
זה מקרין ומתחיל ממה שקורה לך בפנים. 

אז תכתבי לי כאן בתגובות מה השיטה שלך, מחכה לשמוע.

יאללה תעשי חיים, ביי :)

שלך,

טל שפיר