אני שולטטטטטט! שליטה וניהול כעסים באמצעות כלים מהאימון האישי (קואצ'ינג) ומהפסיכולוגיה החיובית

"כל דבר שמרגיז אותנו באחרים יכול להוביל אותנו להבנת עצמנו" 

כמה פעמים ספרת עד עשר ושום דבר לא קרה? כעס הוא מנגנון שמאפשר לנו להרגיש שליטה, כשלמעשה אנו הכי חסרי אונים. הכעס הוא אשליה של שליטה במקום בו אין לנו שליטה וזה פשוט לא עובד… הכעס הוא מנגנון הרסני ולא אפקטיבי שמחבל בבריאותינו, בשלוות הנפש ובמערכות היחסים החשובות לנו ביותר.

 לכן חשוב כל כך חשוב לדעת לשלוט בכעס ולנהל כעסים. 

הכעס הוא מנגנון טבעי מאוד. פעמים רבות הכעס נובע מתסכול, מכך שרצינו משהו והוא לא התרחש. מכך שהיה לנו חשוב שדברים יקרו בדרך מסויימת והם קרו בדרך אחרת, מה שבדרך כלל מעורר קונפליקט. או כשרצינו שהדברים ישארו כפי שהם, אבל הם השתנו. היכולת לשאת תסכול היא אחת מהיכולות החשובות ביותר בחיינו והמפתח לשלווה, התקדמות ושגשוג ולשליטה אמיתית בחיינו.

ברגע שאתה מתחיל לנהל את הכעס ולא הכעס הוא שמנהל אותך, קל להתחיל להגיע לשליטה בכעס.

 

הרצאה על ניהול כעסים טל שפיר

הרצאה מומלצת שליטה בכעסמי הבוס? שליטה בכעס

אחד היסודות שהכעס נשען עליהם, הוא בעצם מתן שליטה לאחרים וזריקת האחריות עליהם על התנהגות שהיא שלנו: "בגללך זה קרה!", "למה את/ה תמיד…?", "רק איתך אני מגיע למצבים כאלה, בד"כ אני בן-אדם ממש רגוע!" וכו'. או ההיפך, לצרוח על נהג אחר ולברך אותו שבעה דורות אחורה, כשהחלון שלו סגור, החלון שלנו סגור ואנחנו שומעים רדיו, כך שאף אחד בעצם לא שומע את הטיעונים שלנו גם אם הם הכי צודקים בעולם. אין לנו שום שליטה או השפעה על הסיטואציה הזו.

לכן, אחד המפתחות החשובים לניהול כעסים, הוא להבין מה כאן תלוי בנו ואיך לאחר אין שום יכולת להכתיב או לשלוט בתחושותינו ובהנהגותינו. תגובה אסרטיבית יותר במקום תוקפנית יכולה לעשות פלאים בתוצאות אותן נקבל, ולשמחתנו, ניתן ללמוד את זה.

אנשים שנוטים לכעוס בקלות הם אינם אנשים רעים מטבעם, ויכולות להיות להם הכוונות הטובות ביותר, אבל פתאום כמו רימון שמתפוצץ, הכעס נכנס בהם ומותיר אותם חסרי שליטה ועושה שמות בהם ובסביבתם.

 

הרצאה מומלצת שליטה בכעסמזל שאפשר לשנות את זה! בהרצאה נלמד:

איך לשלוט בכעסדרכים חדשות ואפקטיביות להשיג שליטה בכעס במקום איבוד שליטה באמצעות כלים מהפסיכולוגיה החיובית והאימון האישי (קואצ'ינג)

איך לשלוט בכעסאיך לבטא את הרצונות שלנו בצורה אסרטיבית ולהתקדם אל עבר מערכות יחסים בריאות יותר

איך לשלוט בכעסלצאת משדה המוקשים- איך לצפות מראש את המצבים שעלולים להכעיס ולמצוא להם מבעוד מועד פתרונות חלופיים

איך לשלוט בכעסכיצד להשיג שליטה על מצב רוחנו ועל התנהגותינו

ועוד ועוד

 

למועד ההרצאה הקרוב צרו קשר

או בקרו בחנות

הרצאות סדנאות מומלצות

סדנה הרצאה מומלצת

 

 

למה כועסים