סדנת שיפור עבודת צוות 

אנחנו חלק מצוות כבר מגיל אפס!

כשחושבים על זה, אנחנו מעבירים את מרבית חיינו כחלק מקבוצות: המשפחה אליה אנו נולדים, המסגרות השונות אליהן אנחנו מצטרפים כמו הגן, בית הספר והצבא, המעגל החברתי שלנו, הקהילה וכמובן שגם על מקום העבודה ניתן להסתכל כעל קבוצה. לכל קבוצה וקבוצה ישנם המאפיינים היחודיים לה: הנורמות, האווירה, צורת התקשורת וכיוצ"ב.

מצד אחד, הצורך להשתייך לקבוצה הוא אוניברסאלי ומולד, מאידך, עצם ההשתייכות לקבוצה מסויימת עלולה להוביל למתחים, אי-הסכמות, תחרות ועוד. 

גם צוות הוא למעשה קבוצה, שעלולה "לסבול" מאותו צד שלילי של השתייכות לקבוצה- קונפליקטים, חילוקי דעות, אינטריגות, תחרות וכו' שעלולים לחבל באופן ממשי בתפקוד הצוות, בתפוקתו ובאווירה במקום העבודה.

על מנת שצוות יוכל לתת את מלוא הערך המוסף, עליו לתפקד כהלכה כקבוצה מגובשת ומלוכדת, שבה כל אחד יודע את חלקו, שמתאחדת תחת מטרה ברורה. חשוב לשפר את התקשורת האסרטיבית כדי לשמור על סביבת עבודה מכבדת , להעלות מתחים סמויים אל פני השטח (מפלצות חיות בחושך, לא באור..) ולהגיע להסכמות ברורות לגבי איך עובדים ביחד כצוות, מהו התפקיד של כל אחד בצוות ומהי סמכותו.

כשהצוות אינו עסוק במאבק על טריטוריה, על בזבוז זמן שנגרם כתוצאה מעמימות או מתקשורת לקויה, קל הרבה יותר להציב מטרות בנות השגה ולשפר את ביצועי הצוות ולהעצים את רמת הגיבוש שלו.

 

בסדנה/ הרצאה על שיפור עבודת צוות

סדנה מומלצת עבודת צוותנבין מהם הדגשים בבניית צוות

סדנה מומלצת עבודת צוותכיצד לשפר את התקשורת התוך צוותית ובכך לעשות פלאים גם לאווירה בצוות

סדנה מומלצת עבודת צוותכיצד מגבירים תחושת אמפתיה בצוות קיים

סדנה מומלצת עבודת צוותכיצד סגנונות ניהול שונים משפיעים על הצוות

סדנה מומלצת עבודת צוותכיצד לפתור קונפליקטים בתוך הצוות

סדנה מומלצת עבודת צוותאילו לחצים קבוצתיים ומאבקים מתרחשים בצוות ומדוע?

 

לקבלת פרטים נוספים אנא צרו קשר

הרצאות סדנאות מומלצות

הרצאה מומלצת לארגונים

 

 

הרצאה מומלצת עבודת צוות