ספרים מומלצים על עסקים

ספרים מומלצים על עסקים ויזמות

אספתי עבורכן עוד רשימה של ספרי עסקים מומלצים.

כל הספרים על עסקים ועל יזמות ששינו את העסק שלי לתמיד,

ששינו את החשיבה שלי לתמיד,

ששינו אותי לתמיד.

אני מקווה שיביאו לכן שגשוג ושפע בעסק שלכן.

(צילמתי אותם ככה, כמו שהם, עם כתמי הקפה, השוליים המקומטים, או מהספריה ;) )

 

 

אז הנה רשימת ספרי העסקים המומלצים להפעם:

הספרים שיעשו לך כסף

חשוב והתעשר / נפוליאון היל

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

אחד מאבי אבות ספרי המוטיבציה הקלאסיים והאהובים ביותר. היל חולק את הפילוסופיה והטכניקות שלו להשגת יעדים כספיים. איך הופכים רעיונות למציאות? איך למצות את הפוטנציאל ועוד. שוב, הפן המנטאלי הוא שם המשחק.

ופה יוטיוב עוזר לנו עם גירסת אודיו באנגלית (אין עדיין בעברית) שאפשר להתפנק איתה בפקקים..

https://youtu.be/TMbOEj5ofMU

 

הכסף שלך- זה יכול להיות סיפור אהבה / קייט נורתרפ

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

אם יש נקודה שמרבית העצמאיות מסתבכות איתה היא כסף. פיננסים. אבל להיות בעלת עסק משמע להבין בחשבונאות,  להבין אילו יחסים יש לנו עם כסף ובשורה התחתונה כמה את מרוויחה. אז אם החלום שלך הוא לצאת לחירות פיננסית מוחלטת, כדאי מאוד לקרוא את הספר הזה. הוא מהאהובים עלי בז'אנר. הוא מספר על איך למפות את חייך הפיננסיים הנוכחיים ולתכנן איך להביא אותך למחוז חלומותייך  ואיך לאהוב את כספך. הספר גדוש בתרגילים רגשיים ולצידם גם תרגילים מאוד פרקטיים.

 

מליונר ברגע / מרק ויקטור הנסן רוברט ג' אלאן

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

עוד ספר בסגנון "תשתחררי מנטלית ותאמיני בעצמך (ותעבדי ממש קשה) ותהפכי למליונרית בשנייה", אבל מהחביבים שבהם. ספר שמשלב סיפור בדיוני עם הדרכה מעשית כדי להראות את הדרך לעושר. עצות, אסטרטגיות וטכניקות לצבירת עושר ולהתגבר על פחדים וספקות שקשורים לפיננסים.

 

איך זה שהאדיוט הזה עשיר ואני לא? / רוברט שמין

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

אני אוהבת מורדים. תמיד אהבתי. אז זה סיפור הצלחה עסקי כנגד כל הסיכויים של יזם מעורר השראה וחתיכת מורד. גישה מאוד "גברית" (אם יש כזה דבר). שווה ללמוד ממנו. הסיפור האישי של שמין הוא לא העיקר פה. בספר יש הרבה טיפים, רעיונות, חשיבה מחוץ לקופסה וגישה סופר ישירה על מה באמת צריך לעשות כדי להשיג שפע פיננסי.

 

לחשוב כמו מיליונר / ט. הארב אקר

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

 

על הקשר שבין תת-המודע, תבניות החשיבה שלנו והרגשות שלנו והמצב הכלכלי בבנק. כלומר, איך לחשוב כמו מיליונרית? מה להגיד לעצמך, מה לשנות בסביבה שלך, מה לשנות בחשיבה וכן הלאה. הספר מציע גם כמה דרכי פעולה פרקטיות כדי לממש את התוכניות הכלכליות שלנו.

 

הכל בראש

להעז להצליח / מרק ויקטור הנסן וג'ק קנפילד

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

בעסק של אישה אחת, המצב המנטאלי שלנו משפיע ישירות על ההצלחות המקצועיות שלנו. אז הנה ארגז כלים מנטלי ליצירת הצלחה בחיי היום יום שלנו. איך לממש את הכישורים התמונים בנו ולהשיג את המטרות שלנו מבלי להיפגע?

 

ארבע ההסכמות / דון מיגל רואיס

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

לא ספר עסקים קלאסי, אבל בהחלט מי שתלמד לשלוט במימד המנטלי שלה, תשגשג כנראה הרבה יותר בעסקים שלה. הסופר מציע 4 הסכמים שאנחנו יכולות לבצע עם עצמנו כדי להשתחרר מאמונות מגבילות שיוצרות סבל מיותר. סבל מיותר במה? בתקשורת עם הלקוחות, הספקים, הקולגות. בהבנה לגבי מה שאנחנו מסוגלות או לא מסוגלות וכן הלאה.

 

עכשיו גלה את חוזקותיך / דון קליפטון מכון גאלופ

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

 

חוזקות הן מה שהופך את העסק שלך לסופר עסק. הן מה שהופך אותך לייחודית, הן הבידול שלך. כדאי מאוד לבנות את העסק סביב הכשרונות שלך. בקורסים או בהרצאות  שלי אני מדברת על חוזקות מבית מדרשו של מרטין זליגמן. למדתי על זה בקורס פסיכולוגיה חיובית שלמדתי ומאז אני מאוהבת קשות. הספר הזה הוא פרי מחקר אחר של 25 שנה. כדי לזהות את החוזקות צריך לענות על שאלון אינטרנטי בעברית והספר מתאר כל חוזקה וחוזקה. ספר מעודד ואופטימי. היישום תלוי בך..

לבלוע את הצפרדע / בראיין טרייסי

ספרי שיווק מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ספרון מ-ק-ס-י-ם ומאוד משמעותי בתחום הנהגת הזמן. טרייסי מלמד 21 דרכים להשיג יותר בפחות זמן. תוכלי למצוא כאן כמה מהעקרונות הכי בסיסיים, חשובים ואהובים בניהול זמן. מומלץ.

 

העסק מתחיל מהראש / רמי דבורה

ספרים מומלצים על שיווק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ספר קריא, כייפי ומאוד חכם שיעזור לך להבין את הטעויות הנסתרות שמונעות מעסקים להצליח. הגישה מאוד פרקטית, תכל'סית ולא תיאורטית או אקדמית. ספר עם המון עצות מעשיות וטובות לאיך להתנהל בשטח ביום-יום של העסק שלך.
 

ההזדמנות / יובל אברמוביץ'

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

היכולת לזהות הזדמנויות ובעיקר לפעול מהר לפיהן היא סופר קריטית בזירה העסקית. כלומר, זה בעצם ספר שעוסק בקבלת ההחלטות שלנו וביכולת לפעול מהר על פיה. ספר מעניין בתחום שמספק גם הצצה אל מאחורי הקלעים לעסק הבינלאומי שיובל בנה. כבוד.

 

איך להיות מלכת השיווק

חושים בוני מותג / מרטין לינדסטורם

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

הזדמנות "להתייעץ" עם מנכ"ל חברת פרסום שייעת לחברות כמו דיסני, פפסי, פיליפס מיקרוסופט ומרצדס בנץ. מה עושות חברות המיתוג המצליחות ביותר בעולם בשונה מחברות אחרות בתחום? מה את יכולה ללמוד מזה ולעשות בעסק שלך? איך לשלב את חמשת החושים ולהגיע לתוצאות מפתיעות? איך לגבש גישה שיווקית שתמשוך את כל החושים?

 

עקרונות השיווק של קוטלר מא- ועד ת' / פיליפ קוטלר

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

80 עקרונות בשיווק שכדאי להכיר. חלקם כבר פחות רלוונטיים וחלקם יחדשו לך ממש. לא הייתי אומרת שזה הספר הראשון שכדאי לקרוא בתחום. חיבר אותו פרופ' ולפעמים הוא מרגיש מעט תיאורטי. ועדיין, יש הרבה מה ללמוד ממנו והרבה דברים שאפשר ליישם בעסק שלך כבר ממחר בבוקר.

 מכונת השיווק הבלתי ניתנת לעצירה / עופר לנדוי

ספרים מומלצים על יזמות

 

 

 

 

 

 

 

 

גישה פרקטית ומאוד קונקרטית לשיווק ומתאימה לשוק הישראלי.

 

פענוח הצופן השיווקי / פיל בראדן

ספרים מומלצים על יזמות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שוב המדע בשירות השיווק. ספר על המדע שמסביר למה אנחנו קונים עם המון דוגמאות. איך הלקוח מקבל את ההחלטה לרכוש ממך? ואיך תוכלי לשווק ולנהל מותג באופן אפקטיבי? ספר מרתק שעוזר להבין את הלב של כל עסק- האנשים.

אסטרטגיית האוקינוס הכחול / פרופ' וו' צ'אן קים, פרופ' רנה מובורן

ספרים מומלצים על יזמות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
רב מכר היסטרי על איך לייצר לעצמך פלח שוק בלי מתחרים. מדריך שמתמקד באיך להפוך לאחת ויחידה בתחומך ואת המתחרים ללא-רלוונטיים.
 

22 חוקי הברזל של בניית מותג- כיצד להפוך שם מוצר לשם דבר / אל ריס ולורה ריס

 ספרים מומלצים על עסקים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שוב ספר קצר ולעניין. ספר שמהווה ממש מדריך צעד אחר צעד לגבי איך כדי לשווק את המוצר שלכן. כן, הוא טיפה מיושן והשוק עבר המון תהפוכות דיגיטליות (נכתב ב-1999). עם זאת, גדוש בידע, בדוגמאות ממותגי על כמו סטאר באקס וצמיגי גודוואייר. וכייפי לקרוא אותו, שזה לא פחות חשוב.
 

איך להפציץ בהרצאות שלך

המדריך הרשמי של טד לדיבור בפני קהל / כריס אנדרסון

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

בספר הזה יש כמה טיפים חשובים לכל מי שרוצה להעביר סדנה או הרצאה בצורה קולחת ומקצועית (ואם את רוצה למצב את עצמך בשוק כמומחית – ואת טובה במה שאת עושה- הרצאות זו אחת הדרכים הנהדרות לעשות את זה). שורה תחתונה- תתאמני והרבה.

 

WOW וואו/ גיל פרץ

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד ספר שיסדר לך את הפרזנטציה. יש כאן כמה טיפים ממש שווים וכייפים כדי לעשות וואו לקהל שלך ולהעביר הרצאה בלתי נשכחת.

 

איך למכור בנינוחות

 

למכור כאילו יש מחר / לוטן סגל

 

 

 

 

 

 

 

 

הספר הישראלי האהוב עלי בנושא מכירות. קריא, אנושי, תכל'סי, ברור ומאוד מרגיע.. אנחנו מתבחבשות בסיטואציית מכירה כי לא ברור לנו מה להגיד, איך לענות, איך להסביר ללקוח שהמוצר שלנו עונה בדיוק על מה שהוא צריך, אבל לא להרגיש פושרית או אגרסיבית. הספר הזה מציג כמה פתרונות מאוד פרקטיים.

 

בסוף יצא לך ארנב / ניר דובדני

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

 

ספר שעוסק בחמצן של העסק. מנחשות מה? נכון, במכירות. יש הרבה לעסק קטן מה ללמוד מהספר הזה הכחל ממתהליך המכירה ועד טיפול בהתנגדויות מכירה. היתרון הגדול שלו שהוא מאוד מקיף ומעמיק.

 

רב מכר – יזמות, ניהול, מכירות / יאיר שיינפלד

ספרי שיווק מומלצים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ספר שחיבר שועל קרבות ותיק. מותאם מאוד לשוק הישראלי. קריא, קולח, מעניין, מלמד המון על הבסיס העסקי.
 

איך לבנות קהילה וקצת על כתיבה שיווקית

המדיה החברתית / גרי ויינרצ'ק

ספרי עסקים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 

 

ספר שעוסק בשיווק במדיה החברתית. חלק מהטכנולוגיות כבר מיושנות ולא מחדשות הרבה כי האינטרנט מתפתח בקפיצות קוואנטיות. ועדיין, יש הרבה מה ללמוד מהבחורצ'יק הזה. ערך מוסף מטורף של הספר הוא הסופר שלו. אחת הדרכים הכי טובות שאני מכירה ללמוד על עולם העסקים היא באמצעות קריאה של ביוגרפיות וללמוד מאנשי עסקים איך הם עשו את זה. מניין באו ולאן הגיעו ואיך. והסיפור של גרי מאוד מעורר השראה.

 

כתיבה אפקטיבית / צפריר בשן

ספרים מומלצים על עסקים

 

 

 

 

 

 

 

אפקט זה ההשפעה של המעשים שלך. איזה שינוי או השפעה את רוצה לייצר באמצעות הכתיבה שלך? ספרון חד שעוסק ברזי הכתיבה האפקטיבית בעולם הדיגיטלי. איך להשיג מטרות בכתיבת הפוסטים, המיילים, הבלוג שלכן? איך להוביל, להשפיע, להותיר חותם ולהשפיע בעבודה, ברשתות ובחיים עצמם.

 

להנהיג את השבט / סת' גודין

ספרים מומלצים על יזמות

 

 

 

 

 

 

 

איך כל אחת מאיתנו יכולה להפוך למנהיגה? מהם מרכיבי המנהיגות? איך לבנות קהילה- שבט שיתקבץ סביב הרעיון או הבשורה שיש לך להפיץ לעולם? לפי גודין, את לא צריכה להיות איזו גורו או פצצת כריזמה מטורפת. כל מה שצריך זה רעיון טוב והאומץ להנהיג.

 

 

רוצה להעלות את הרווחים בעסק?  קדימה, בואי לעשות, חיים ותתחילי לחיות את החיים העסקיים שאת רוצה ? כל הפרטים על  אימון לעסק כאן 

תעשי, חיים :)

שלך,

טל שפיר