הרצאה על פתרון וניהול קונפליקטים בעבודה

"ההבדל בין ויכוח למריבה הוא שבראשון אינך מסכים עם הנאמר, ובשנייה, עם האומר"

קונפליקט, ריב, סכסוך.. הן בין המילים הטעונות שיש, כי קונפליקט מכניס אותנו להרבה מתח וללחץ. אבל קונפליקט הוא חלק בלתי נמנע ואפילו טבעי מהחיים שלנו. כנראה שאי-אפשר להימלט מזה…

ישנם סוגים שונים של קונפליקטים ולכל אחד מאיתנו יש דרכים אחרות להתמודדות עם קונפליקט וחשוב להיות מודעים לאיזה סגנונות ניהול קונפליקט יש לנו, מהם היתרונות והחסרונות שלו ובאיזו גישה כדאי לנקוט באיזה מצב של קונפליקט כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר לפתרון הקונפליקט להן אנו שואפים.

לא פעם כשנמצאים בתוך קונפליקט, הופכים להיות אנשי קצוות. יש הרגשה של "או או" שאו שנפסיד, או שננצח. אין אמצע. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה, ישנם גם פתרונות אפקטיביים יותר! 

החדשות הטובות הן שניתן למנף את הקונפליקט ליצירת מערכת יחסים בריאה ושלווה יותר. ניתן- ברוב המקרים- לצאת לפתרון יצירתי ולפתוח דף חדש. צריך רק לדעת איך…

בהרצאה על פתרון קונפליקטים

מה ההבדל בין ויכוח לקונפליקט, מה הקשר של זה למגרש טניס ולמה יש לכך השפעה כל כך הרסנית על חיינו? וכשכבר מצויים בקונפליקט, מה גורם להימשכותו, במיוחד כשזה קורה עם אנשים שכל-כך אהובים עלינו? והכי חשוב-איך אפשר לזהות קונפליקט? איך אפשר למנוע קונפליקט?

מהו סגנון ניהול הקונפליקט שלנו? כיצד ניתן לשכלל ולשפר אותו לפי הסיטואציה הספציפית?

מה גורם לקונפליקטים בזוגיות, עם הילדים שלנו, בעבודה ואיך זה קשור ל"סרט" שאנחנו חיים בו?

מהן הדרכים המומלצות ביותר לפתור אותו (גם כשיש קונפליקט עם אנשים שלא כל כך אוהבים….)?

וכשאין פתרון ממשי, איך אפשר לנהל את הקונפליקט?

בואו נעשה חיים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות


    מעדיפים לדבר? ניתן גם בטלפון 054-2224666