כך תיצרי שיתופי פעולה ושירות לקוחות מנצחים בעסק שלך

ואם את מעדיפה לקרוא במקום לצפות בסרטון, תמללתי אותו עבורך :)

איך שילמתי 3,000 ש”ח לבעל מקצוע בלי שתכננתי, בלי שרציתי ועדיין
יצאתי מבסוטית עם חיוך על הפנים ואיך את תוכלי ליישם את זה בעסק שלך?
אז לפני כמה זמן אני נכנסת לאוטו ארבעת ילדי ואני לבד, מתניעה את האוטו
וכלום, לא קורה כלום. האוטו לא מניע, לא מגיב, ריח חריף של דלק מתפשט
ואני מבינה שנתקעתי עם האוטו, זהו… ואז כמובן צריך לגרור את האוטו למוסך,
בעל המוסך הגיע וגיליתי מהון להון שבלי שתכננתי, ובלי שרציתי,
אני הולכת להוציא 3,000 שקל על תיקון באוטו החדש המהמם שלי….

אבל יצאתי משם עם חיוך, רוצה לדעת איך?
כי קודם כל איך שנכנסתי עם האוטו, ועמדתי לשלם אחרי התיקון,
הם כבר שטפו את המוסך, את הרצפה ואחד העובדים פשוט לקח את הצינור
וגם ככה שטף את הרצפה והתחיל לשטוף את האוטו שלי, עשה מעין ג’סטה כזו.
זה כבר טיפה ריכך את המכה כי זה גרם לי להרגיש שהאוטו מנצנץ וחדש
ואני הרגשתי שהם עשו כזו ג’סטה וזה נחמד מצידם ויפה מצידם.
בשבילם זה לא לקח שום דבר כי הוא גם ככה שטף את הרצפה
וזה נתן ללקוח הרגשה של… טינג… שיש כזה סיום, שטיפלו בו,
שרואים לפני ואחרי. מעט זמן אחרי זה, כשכבר שילמתי, רץ אחרי –
המנהל של המוסך ואמר לי חכי גברת, גברת חכי… ונתן לי פתק
עם שטיפה חיצונית מתנה בשטיפת מכוניות.

שיתופי פעולה ושירות לקוחות מנצחים – Win Win Win

עכשיו, אני הייתי מאושרת כאילו לא יודעת מה,
אוהוווו, איזה כיף, קיבלתי שטיפה…. מה בעצם קרה פה?
להם, אולי, אולייייי עלה 10 שקלים לתת לי את הדבר הזה
אחרי השלושת אלפים שהשקעתי, מה זה בשבילם לתת לי מתנה
בחזרה בעשרה שקלים? זה המתיק את הגלולה המרה של לשלם
סכום כזה גדול. יש עסקים שלא כזה כיף לשלם להם, מה לעשות.
זה המתיק את הדבר הזה, זה גורם לי עכשיו לספר לכם על המוסך הזה
ובסופו של דבר, החוויה נותרה טובה.

איך את מיצרת שיתופי פעולה ושירות לקוחות מנצחים?

עכשיו, בואי נדבר עליך ועל העסק שלך. מה את יכולה לעשות בשיתוף פעולה,
שיש בו WIN WIN בינך לבין הצד השני שאיתו את משתפת פעולה?
להם, “לשטיפת מכוניות” יש אינטרס שאנחנו נבוא ונכיר אותם ונישטוף שם
כי אחרי שנכיר אותם – אולי נבוא עוד פעמים, למוסך יש אינטרס
כי זה נותן טעם טוב ללקוחות שלו.

עם מי את יכולה לייצר שיתופי פעולה ויתן טעם טוב ללקוחות שלך?
איך את יכולה להמתיק את הרגע שהם משלמים לך? איך את יכולה לתת להם
מחווה של רצון טוב שיתן להם להרגיש מטופלים ומשורתים? אין מילים כאלו
אני יודעת :)) אבל נותן להם להרגיש שמישהו דואג להם, חושב עליהם,
רואה אותם ומסיים איתם בחיוך ובאמת, זה לא יקר – זה לא בהכרח משהו
שאת צריכה להוציא עליו עכשיו מיליונים, זה רק ידרוש ממך את החשיבה שלך
ואת היצירתיות שלך ואת הממזריות שלך כי אנחנו, בעסק של אישה אחת
צריכות להיות ממזרות.

אז איך את יכולה לתת יותר ממה שהלקוח שלך מצפה כדי להשאיר אותו
בסופו של דבר עם חיוך ומרוצה מהשירות שלך? תכתבי לי מה את עושה
כדי לתת ללקוחות שלך שירות מעולה.

תעשי חיים ?

שלך,

טל שפיר

ברוכה השבה והשווה אם כבר היית בערוץ היוטיוב שלי ואם עדיין לא הכרנו,
נעים מאוד – שמי טל שפיר, אני מלווה בעלות עסקים לביאות בעלות עסק
של שלוש שנים ומעלה או חמש ספרות ומעלה.