מה את יכולה ללמוד על שיווק ומכירות מהמבצע של ללין?

נכון, אין ספק שכעסק קטן,

אין לנו את המשאבים שיש לאחת מהענקיות בשוק.

לא מבחינת האנרגיות, כח האדם, היכולת לפרסם ולשווק להמונים בפלטפורמות שונות בבת אחת,

לא מבחינת הזמן שעומד לרשותנו,

ובוודאי לא מבחינת התקציבים.

 

ועדיין,

אנחנו יכולות ללמוד המון על שיווק ומכירות מהמהלכים של הגדולים!

תמיד יש דברים שנוכל לממש בקנה המידה של העסק שלנו.

 

הכנתי לך כאן סרטון עם כמה וכמה נקודות למחשבה.

אני בטוחה שתוכלי לקחת משם רעיונות ליישום בעסק שלך.

 

מעדיפה לקרוא במקום לצפות בסרטון?

הטקסט המלא עבורך- כאן:

 

יש לי שיעור מאלף עבורכן על שיווק ומכירות מללין.

אין לי איתם קשרים או משהו, רק רוצה להראות לכן מה אתן יכולות ללמוד מזה לעסק שלכן.

 

הם עשו מבצע שאת נכנסת לחנות וקונה שקית שקופה.

כל מה שנכנס לשקית הזו, תוכלי לקנות ב-50% הנחה, בחצי מחיר.

 

אז מה כל כך גאוני בזה?

  1. זה משחקי וכייפי-

    לא סתם מבצע שנכנסים וקונים ב-50% אלא זה גורם לך להיות פעילה כדי להשתתף במבצע כדי להשתתף בו. וגם נותרת לך מזכרת השקית עצמה.

 

  1. מושקעות רגשית-

    כבר השקענו את ה- 19 ₪ , כבר שילמנו, אז מה, לא נרגיש צורך למלא עכשיו? להיות “צרכניות נבונות” ולהחזיר את ההשקעה הזו? זאת אומרת שאנחנו נקנה כנראה יותר ממה שהיינו קונות אלמלא היינו משלמות את ה-19 ₪ האלה.

 

אז איך אתן יכולות לעשות את זה בעסק שלכן?

איך אתן יכולות לגרום לקהל שלכן להרגיש שזה נעים להשתתף במבצעים בעסק שלכן?

איך אתן יכולות לעשות את זה משחקי וכייפי?

 

  1. המבצע מוגבל לזמן-

    אנחנו לא יודעות שעכשיו שנה שלמה יהיו את המבצעים האלה. זה לא כמו המשביר לצרכן שאנחנו יודעות שהמחיר הרגיל הוא 6,000 ₪ ומחיר מבצע 5 ₪. זה לזמן מוגבל. כלומר, נכנס כאן אלמנט של פחד מהחמצה FOMO אנחנו יודעות שאם אנחנו רוצות לקנות את זה אז כדאי עכשיו, לפני שייגמר.

 

  1. השקית הזו היא שקופה-

    זאת אומרת שכשאנחנו מסתובבות בקניון אחרי הרכישה, אנחנו עושות פרסומת ללין. רואים את המוצרים. רואים שקנינו. אנחנו משווקות שלהן והשגרירות שלהן. אז איך אתן יכולות להפוך את הקהילה שלכן, את הלקוחות שלכן לשגרירות שלכן?

תעשו, חיים ?

טל שפיר