האם את עושה את הטעות הזו בשיווק שלך:

יכול להיות שאת לא עושה את הדבר הזה בשיווק שלך או לא עושה אותו מספיק? 

ערך נתפס זה איך שאת תופסת את המוצר או את השירות שלך.

את יודעת כמה נשמה הושקעה בו, את יודעת כמה שעות עבודה, דם, יזע, דמעות, טעויות,
כמה ניסיון צברת, את יודעת כמה זה שווה. 

אבל יש גם את הערך הראלי, והערך הראלי זה כמה השוק מוכן לשלם עבור אותו מוצר,
והרבה פעמים בפער הזה בין איך שאת תופסת את זה לאיך שהלקוח תופס את זה, נופלות מכירות.

אז בואי ניקח דוג’ של הרצאה

ערך ראלי של הרצאה בעיניי המזמין למשל יכול להיות זה שאת באה, הדלק שהלך לך בהלוך,
שעת הדרכה שלך – כמה שווה שעת עבודה שלך, והדלק שהלך לך בחזור.

אבל את תופסת שעת הרצאה שלך בזה שאת יודעת כמה שנות ניסיון את מגלמת באותה שעה,
כמה שאת יודעת לרתק את הקהל שלך, כמה שאת יודעת לענות להתנגדויות שעולות להם
ולעזור להם ולקדם אותם משם הלאה, איך את יודעת לצפות כבר 5,000 ק”מ קדימה
איזה שאלות הולכות לעלות ואיך לענות להם.
איך שאת יודעת להשאיר להם חוויה שתחסוך להם זמן וכסף ואנרגיה. 

אבל הקהל שלך עדיין לא יודע את זה. 

אז התפקיד שלך בשיווק שלך זה לצמצם את הפער בין הערך הנתפס

איך שאת תופסת את השירות שלך או המוצר שלך, לבין הערך הריאלי – מה שהשוק רואה אותו.

איך עושים את זה? ניתן לך 2 דרכים קטנות:

הדרך האחת זה שזה יראה מיליון דולר, שכל החומרים שלך, שהכל יראה מתוקתק ומסודר ומהונדס,
ועושה חשק ועושה כיף, ויראה בולט ושונה ואחר. ככל שהמוצר שלך יהיה ייחודי יותר,
בנראות שלו בכיף שלו בוייב שלו בפאן שלו, ככה לקהל שלך יהיה קל יותר להבין כמה הוא שווה.

אז תשימי לב איך זה נראה, האם זה נראה כמו שאת רוצה? וזה לצורך העניין, זה כל שירות או מוצר שיש לך, האם זה משרת אותך מספיק? האם הוא בולט מספיק ומושך מספיק? 

והדבר השני והחשוב אף יותר זה לדבר על תוצאות. לא על תהליך, לא על דרך, לא על חוויה.
אלא על תוצאה. איזו תוצאה הלקוחות שלך יגיעו בזכותך. תוצאה שעדיין לא הייתה להם קודם,
ורק בזכותך, בזכות המוצר או השירות שלך הם יכולים להגיע אליו.

לדבר איתם על שורה תחתונה, על כסף שנחסך להם, על זמן שנחסך להם, על אנרגיה שנחסכת להם

כל דבר שאת יכולה לדבר על תוצאה שקודם לא הייתה בחיים שלהם, ועכשיו כן תהיה, בזכותך,
יעלה את הערך של מה שאת מציעה להם, של דרך העזרה שאת מציעה להם, לעומת הקולגות שלך. 

אז אם עדיין לא הכרנו, אהלן שמי טל שפיר – עושים חיים, אני מלווה עסקית ושיווקית בעלות עסקים לביאות.

רוצה ללמוד עוד על ניהול עסק ריווחי ומסודר?

מוזמנת לבדוק את הקורסים והתוכניות שלי.

תעשי, חיים :)

שלך,

טל שפיר