כלים להגברת היעילותטוב שבאת, כאן תוכלי לקבל 14 מתנות וכלים שימושיים חינמיים כדי לעשות, חיים. שנתחיל?

 

 

 

 

כלים לאפקטיביות

מיטב הכלים החינמיים לשיפור האפקטיביות, היעילות בחיים העסקיים ובכלל:

 

כלים חינמייםwww.google.com/keep/ שום דבר לא הולך יותר לאיבוד

מה אפשר לעשות פה? לכתוב רשימות TO DO בצבעים שונים ולפי קטגוריות כדי לתכנן את זמנך ביתר יעילות, לקבל תזכורות, לשרבט באופן חופשי בפתק או על תמונה ולשמור, לכתוב מיד באופן נוח מחשבות וככה לא לשכוח יותר בחיים רעיונות שקופצים לכם לראש, לצלם תמונות ולצרף להן הערות ועוד ועוד ואת כל זה אפשר גם לשלוח במייל או בוואטס אפ. קיים גם כאתר שמסתנכרן עם חשבון הGMAIL שלכם וגם כאפלקציה בנייד (אני משתמשת גם וגם).

 

כלי מומלץ לאפקטיביותcalender.google.com לפתוח יומנים

מה אפשר לעשות פה? אם את עדיין לא מכירה את היישום הוותיק הזה שקיים גם באינטרנט וגם כאפליקציה בנייד, זה הזמן להכיר. מדובר ביומן ולוח שנה שמאפשרים לכם לקפוץ בין תצוגה יומית, שבועית, דו-שבועית וחודשית לפי הנוחות. ניתן לשבץ פעילויות שחוזרות על עצמן ופעילויות חד פעמיות בצבעים שונים. היומן יכול להסתנכרן עם חשבון ה-gmail שלכם וככה תוכלי לקבל תזכורות במייל. היומן מאפשר לתכנן בקלות סדר יום, לשתף עם אחרים פגישות ולשלוח להם הזמנה במייל (יעיל במיוחד לבני זוג ולקראת פגישות עבודה משותפות) ועוד. חשוב כי תכנון נכון מונע לחץ מיותר.

 

מתנות בחינםרשמקול

מה אפשר לעשות פה? אני תמיד מחפשת איך אפשר לנצל את השעות ה"מתות" המעצבנות כל כך, את יודעת על מה אני מדברת: פקקים, פגישה שמתאחרת, לחכות שהילד יסיים את החוג וכו'. במקום סתם לשחק בקנדי קראש או לקפוץ לפייסבוק, או להתעצבן על הזמן האבוד, אפשר להתייעל בצורה מדהימה בעזרת כלי פשוט שלכולנו יש בנייד- הרשמקול. ניתן להקליט ככה רעיונות, מסמכים ואפילו ספרים שלמים בזמן שאתם נראים כאילו אתם מנהלים שיחה תמימה בפלאפון. מבטיחה לא לגלות..

 

מתנות חינמיותפנקס הקסמים למיקוד

מה אפשר לעשות פה? אחת השיטות האהובות עלי ליצירת מיקוד בעבודה מול המחשב או מול חומר שצריך להתעמק בו ולקרוא ללא הסחות דעת. השיטה הזו יעילה במיוחד אם קרה לך פעם שנכנסתם לאינטרנט למשימה מסויימת שכנראה לא היתה לך כל כך סבלנות וחשק אליה, ומצאת את עצמך עושה מיליארד דברים אחרים חוץ ממה שהתכנסת לכבודו כי קפצו לך רעיונות לראש וסתם הכניסו אותך למתח מיותר. אז מה עושים? קונים או מכינים פנקס קסמים שיהיה תמיד זמין ליד המשימה לביצוע. מתחילים לבצע את המשימה וכשהסחות הדעת של "צריכים" ו"אוי, נזכרתי!" וכו',מתחילות לקפוץ לך כמו פופקרן לראש  לרשום אותם בצורה מסודרת בפנקס. ככה מרוויחים פעמיים. גם מבצעים את המשימה מתחילתה ועד סופה בלי הסחות וגם מקבלים בסוף רשימה מסודרת של דברים נוספים למעקב ולביצוע בלי לשכוח כלום.

 

כלים מומלצים לאפקטביותאפליקציות לשינוי הרגלים כמו למשל rewire

מה אפשר לעשות פה? לא ייאמן, אבל אפשר לעשות את זה גם מהנייד. יותר ויותר מדברים על כך שקשה לעשות שינוי, אבל לעומת זאת אם נבחר להפוך התנהגות חדשה להרגל, יהיה הרבה יותר קל לבצע אותה בקביעות. על אותו משקל של איך הנסיעה הראשונה לעבודה שלכם היתה קשה בדרך לא מוכרת והיום המכונית כבר "נוסעת מעצמה לשם", כך גם החזרה על התנהגות מסויימת הופכת אותה לאוטומטית והאפליקציות האלה מיועדות בדיוק לכך- לוודא שתחזרי על אותה פעולה מספיק פעמים עד שתהפוך להרגל אוטומטי.

 

הגברת היעילות

עושים רעש

כמי שיצא לה במקרה לגמרי לגור פעם אחת מתחת לשכן פסנתרן ופעם אחת מתחת לשכן מתופף, מדובר בכלים יקרים במיוחד ללבי. בעזרתם אפשר לשלוט על הרעשים בסביבת העבודה שלך ולעצב אותה לנוחיותך.

 

מה זה אפקטיביותhttp://www.noisli.com/ רעש לבן

מה אפשר לעשות פה? אתר להפקת רעש לבן להגברת הפוקוס. מה בא לך? גשם? גשם עם ברקים? רוחות? עלים? רעש של גלי ים? משהו אחר? את כל זה אפשר להוסיף או להשמיט, להגביר או להשקיט כדי ליצור לעצמך סביבת עבודה מושלמת. מומלץ במיוחד לשימוש עם אוזניות.

 

כלים שימושייםhttp://musicovery.com/ תחנת רדיו לפי מצב רוח

מה אפשר לעשות פה? אם רעש לבן זה פחות העניין שלך אבל מוזיקה זה בדיוק ה-עניין שלך, זה האתר עבורך. למעשה זוהי תחנת רדיו לפי מצב רוח. אפשר לבחור בה סגנונות מוזיקה שונים שאוהבים והשירים שיבחרו יהיו לפי מצב הרוח שבחרתם על הסקאלה של קודר, שליו ורגוע, אנרגטי או חיובי.

 

כלים להגברת האפקטיביותwww.youtube.com לא מה שחשבתם

מה אפשר לעשות פה? אז מובן מאליו שאפשר לצפות במוזיקה האהובה עליך, אבל הידעת שיוטיוב מחביא בין דפיו מאות אלפי מדיטציות בעברית, הרצאות מעולות בעברית או הרצאות מתורגמות בכל נושא שתוכלו רק לדמיין, וובינרים בתחומים שונים שאפשר לשמוע כשעושים את עבודות הבית למשל וככה להפוך שעה אבודה לשעת עבודה, צלילים רחוקים מכאן של גשם או גלי אוקיינוס כרעש רקע נעים כשאתם עובדים במחשב ועוד ועוד.אה, וכמובן יש ביוטיוב גם את הערוץ שלי :-)

כלים שימושיים בחינםwqxr להרגיש בניו-יורק בבית

מה אפשר לעשות פה? תחנת רדיו ניו-יורקית של מוזיקה קלאסית. אם אתם במצב-רוח רגוע במיוחד, כדאי להקשיב לתחנה הזו תוך כדי שאתם מדמיינים את הסנטרל פארק, מוניות צהובות, קניות וטיולים בשלכת וכל מה שעושה את החיים האלה לשווים במיוחד. בגלל הפרשי השעות ביננו לבין ניו-יורק, סביר להניח שבמהלך היום נשמע מוזיקה שמיועדת לאישון הלילה. הנאה מובטחת…

 

 

הגברת היעילות

 

היחידה ללוחמה בתקיעות

לפעמים אנחנו נתקעות בפרוייקטים. זה כנראה שלב חשוב בכל תהליך יצירה חדש. חשוב, אבל ממש לא חייב להימשך לנצח. הנה כמה כלים חשובים שיכולים לעזור:


כלים שימושיים מומלצים
כלים חינמייםhttp://www.contentforest.com/ideator 
מנוע חיפוש לרעיונות

מה אפשר לעשות פה? בכל פעם שתשקעי בבוץ של תקיעות חסרת רעיונות ותחושה של חוסר אונים, תוכלי לפנות למנוע החיפוש הזה שייתן לכם טונות של רעיונות יצירתיים ומחוץ לקופסה. מתאים במיוחד לחיפוש נושאי כתיבה לפוסט עסקי לפייסבוק, חיבור ברכה, פוסט לבלוג, מאמר ואפילו עבודות לאוניברסיטה.

 

כלים חינמייםכלים חינמייםwww.canva.com לעצב הכל, אבל הכל ובחינם

מה אפשר לעשות פה? כאן אפשר לעצב הכל ביצירתיות- בלי כישורים טכניים מפוארים מדי- החל מברכה יפה ליום- ההולדת, הזמנה למסיבה, פוסט לפייסבוק, תמונת קאבר לפייסבוק שלכם וכן הלאה וכן הלאה כיד הדמיון הטובה עליך. ניתן להשתמש בתבניות, כתבי יד ותמונות שנמצאים באתר ושרובם חינמיים, לחילופין, תוכלי להעלות את התמונות והלוגו שלך ולעצב לטעמך.

 

כלי מומלץ לאפקטיביותכלים חינמייםfiverr כשפרוייקט גדול נתקע בגלל משהו קטן

מה אפשר לעשות פה? לפעמים פרוייקט גדול נתקע בגלל משהו קטן שלוקח לך הרבה יותר מדי זמן לבצע אותו בעצמך. החדשות הטובות הן, שבפייבר סביר להניח שמישהו ישמח לעשות זאת עבורך במהירות ותמורת חמישה דולר בלבד (שישה וחצי אחרי מיסים ועמלה) וחלק מהעבודות מבוצעות על  ידי דוברי עברית. מה למשל אפשר למצוא בפייבר? מישהו שקליט לך שיר ברכה לאירוע מיוחד, מישהו שיתרגם לך מאמר, מישהו שינתח את האתר שלך ויקדם אותו, מישהו שיעזור לך להילחם בעבריינות ברשת, מישהו שיתכנן לך את הטיול לאירופה ומישהו שייעצב לך לוגו.

 

 

הגברת היעילות

 

התפתחות אישית 

לא תאמיני מה אפשר להספיק בכמה דקות פנויות ביום וכמה עושר זה מכניס לחיים בפעם הבאה שיש לכם כמה דקות פנויות. אפשר גם רק לשמוע ולא חייבים לצפות למשל כשאתם יוצאים לריצה או מסדרים את הבית.

מתנות חינמיותכלים חינמייםhttps://www.coursera.org/ קורסים בכל נושא אפשרי

מה אפשר לעשות פה? בחינם, מהבית, מהמשרד, בבית קפה- כמעט כל קורס שאתם יכולה להעלות על דעתך נמצא כאן. תהני!

 

מתנות חינמיותכלים חינמייםwww.ted.com 

מה אפשר לעשות פה? ההרצאות הכי מחכימות, מרגשות, מעוררות השראה, מפתיעות ומלמדות ממיטב המרצים בעולם. ניתן לבחור את אורך ההרצאה לפי הזמן שעומד לרשותך.

מכירה כלים חשובים נוספים? ספרי לי, אשמח לשמוע!

הגברת היעילות