תקשורת בינאישית יעילה- סליחה, אתה מדבר עברית?

חלקנו מתחילים לדבר כבר מגיל שנה בערך (וסבתא שלי האהובה, זכרונה לברכה, היתה אומרת שלוקח לנו הרבה יותר זמן ללמוד מתי לשתוק), אז למה צריך בעצם ללמוד תקשורת בינאישית? מה כבר יש לחדש במשהו שאנחנו עושים מגיל הינקות?

הרצאה מומלצת תקשורת בינאישיתתקשורת בינאישית אפקטיבית- דמיינו את ההיפך 

אז זהו… שלא מעט, מסתבר.

תקשורת בינאישית היא אחד הגורמים הכי חשובים שמשפיעים על איכות החיים שלנו. כשהתקשורת שלנו אסרטיבית,  בהירה, נעימה ולא מתנצלת, סביר להניח שמערכות היחסים האישיות והעסקיות שלנו יהיו טובות ומכבדות יותר, פשוט מאוד כי נבין אחד את השני טוב יותר. נוכל להשפיע יותר ולקבל את מבוקשנו, נוכל לבוא יותר לקראת האחר ולהימנע מריבים מיותרים. ברגע שנדע איך להסביר את עצמנו טוב יותר, להקשיב טוב יותר למי שנמצא מולנו, סביר להניח שדברים ילכו הרבה יותר בקלות ובנינוחות מאשר באווירה מתוחה של חוסר הבנה וקצרים בתקשורת.

נסו להיזכר באי-ההבנה האחרונה שחוויתם, בחוסר כימיה, בתסכול כתוצאה מתקשורת לקויה, ועכשיו תדמיינו את ההיפך…

לא חשוב מה מצב התקשורת הבינאישית שלכם כרגע, בין אם אתם "ספצים", מומחים שיודעים לתקשר בצורה ברורה את רצונותיכם ובין אם כרגע אינכם מגיעים לתוצאות הרצויות בתקשורת הבינאישית שלכם, תמיד ניתן לשפר, תמיד ניתן לרכוש אתם זקוקים כלים נוספים שיקפיצו קפיצה קוואנטית את מערכות היחסים האישיות והעסקיות שלכם- החל מהפקידה בבנק, פקח העירייה ועד לילד או הילדה שלכם. אלה החדשות הטובות! אפשר ללמוד ולקבל כלים לתקשורת בינאישית ולשכלל ולשפר את היכולות שלכם ללא שום קשר לנקודת המוצא ממנה תגיעו להרצאה.

הרצאה מומלצת תקשורת בינאישית

בהרצאה זו על תקשורת בינאישית: 

סדנת תקשורת בינאישית מומלצתנבין מהי בכלל תקשורת בינאישית ממה היא בנויה ולאילו מרכיבים מתוכה יש את ההשפעה הכי גדולה על הזולת (לחיוב ולשלילה).

סדנת תקשורת בינאישית מומלצתנלמד לשלוט בהם יותר ונבין כיצד להתנסח בצורה מדוייקת יותר ועדיין לשמור על האותנטיות והייחודיות שלנו

סדנת תקשורת בינאישית מומלצתאיך כדאי לנסח את הדברים כך שיבינו אותנו בצורה הנכונה ביותר?

סדנת תקשורת בינאישית מומלצתאיך נוכל להבין טוב יותר את האחר (= להיעלב פחות, להתרגז פחות ולשמור על האנרגיה שלנו)?

למועד ההרצאה הקרוב ולפרטים נוספים צרו קשר

או בקרו בחנות

הרצאות סדנאות מומלצות

סדנה הרצאה מומלצת

מה זה תקשורת בינאישית