מה לעשות כשהעסק נראה טוב מבחוץ אבל את לא מרוויחה מספיק?

אאוצ’. אבל את לא לבד… יש לא מעט עצמאיות שמצאו את הדרך לצאת מהמצב הזה.
רוצה לדעת איך להעלות רווחים? צפי עכשיו בסרטון

ואם את מעדיפה לקרוא במקום לצפות בסרטון, תמללתי אותו עבורך כאן :)

לפעמים יש שלב כזה בעסק, שאת כבר הקמת את הקהילה שלך,
יש לך כמה מאות ואפילו אלפי עוקבים – באינסטרגם, בפייסבוק, ברשתות,
העסק נראה כאילו הוא מי-יודע-מה מתפקד אבל בפועל, יש פער, אין מספיק מכירות
את לא סוגרת את החודש, אין לך יציבות, את לא יודעת מה הולך להיכנס ואיך הולך להיכנס.
את יכולה לסגור עסקה של 50 אלף שקל ואז דקה אחרי זה, חודש אחרי זה להרוויח 3,000 שקל.
אז מה עושים? איך זה יכול להיות שיש פער בין הדבר הזה? והרבה פעמים עצמאיות
לא מודות בזה, הן לא באמת מדברות ואומרות שזה הדבר שקורה להן בעסק. אז מה עושים?

שימי לב, כדי שהעסק יהיה רווחי ומסודר
כמו שצריך באמת צריכים לקרות בו שני דברים

אחד לוודא שאת משווקת מספיק, שאת מספרת מספיק, חולקת מהידע שלך,
נותנת את כל מה שיש לך לתת, נותנת את השיטות ונותנת את הטריקים ונותנת את כל הדברים הקטנים
האלה שהופכים אותך לאותך. ככל שתעשי את זה יותר ותיצרי יותר הזדמנויות בפלטפורמות שאת יכולה לדבר בהן ולחלוק מהידע שלך ומהניסיון שלך, ככה בסופו של דבר זה יחזור אלייך לעסק בצ’יצינג’ –
בכסף, בתשלום – באמת ישלמו לך. 

הדבר השני שצריך לקרות בעסק, זה לוודא שאת באמת מייצרת מספיק מעמדי מכירה,
מקומות שבהם הקהל יכול באמת להעביר את האשראי שלו ולהעביר כסף אליך.
הרבה פעמים כעצמאיות אנחנו נופלות בזה כי נורא נוח לנו להישאר “בחינמי ובלחלוק”
את הידע שלנו ולא מספיק מובילות למעמדי מכירה או ההפך, כל הזמן רק מייצרות מעמדי מכירה
אבל לא מייצרות מספיק מהתוכן, לא מייצרות מספיק מה- לחלוק את הידע ואת מה שיש לנו לתת לעולם הזה. 
אז מה עושים? מזמינה אותך לבדוק איפה אצלך – אפשר עוד לדייק ולהביא את זה לרמה הבאה.

האם את חולקת מספיק מהידע שלך? 

כל פעם תוסיפי לך עוד כלי, אם יש לך כבר ניוזלטר,
אז תוסיפי עכשיו גם – להתארח באיזשהו מקום או לעשות וובינר או הרצאה.
כל פעם תוסיפי עוד כלי שבו את יכולה לחלוק מהידע שלך לקהל שלך ולקהל הפוטנציאלי שלך.
ואם העניין של מעמדי המכירה לא מספיק מדויק, בואי תוסיפי שם, תצאי לירידים, תוסיפי עוד מוצרים…

הקהל שלך צריך להרגיש שאת יכולה לתת לו מענה

מפריזמה כזאת, מכמה וכמה זוויות לבעיות שלו, כמה שיותר מוצרים,
יאפשר לך ליצר כמה שיותר מעמדי מכירה מאשר מוצר אחד שפונה להרבה, הרבה קהלי יעד. 
עדיף להתמקצע בעסק של אישה אחת ולדעת לתת את הפתרון הזה.
אז, לייצר לך עוד מעמדי מכירה, מכירה אינטרנטית, ובפייסבוק ולפתוח חנות אם צריך או אתר.
מה שזה לא יהיה, כדי שתוכלי לייצר כמה שיותר ולתת כמה שיותר – אינטראקציה עם קהל שלך. 

רוצה עוד לייצר הכנסות בעסק שלך, יש פער בין מספר העוקבים שלך
לבין בתכלס לשורה התחתונה של העסק שלך?

1.  תדברי יותר , תחלקי מהידע שלך יותר
2. תייצרי יותר מעמדי מכירה

אז מחכה לשמוע פה בתגובות מה את הולכת לעשות השבוע בעסק שלך,
איפה את הולכת לחזק אותו אפילו עוד יותר ולהיות תותחית אפילו עוד יותר.

ואם את רוצה ללמוד עוד על ניהול עסק ריווחי ומסודר, את מוזמנת לבדוק את הקורסים והתוכניות שלי.

תעשי, חיים :)

שלך,

טל שפיר