https://youtu.be/kpEBI1ld3_c

ואם את מעדיפה לקרוא במקום לצפות בסרטון, תמללתי לך אותו :)

רוצה להרוויח יותר בעסק שלך? יש מה לעשות

רוצה להרוויח יותר מהעסק שלך, רוצה להיות עשירה יותר?
יש משהו שאת יכולה לעשות והוא כאילו ככה “קטן” אבל הוא גם ככה “גדול”,
זה לא כזה פשוט אבל שווה להשקיע כל דקה ודקה בדבר הזה. מנחשת כבר מה זה?
הרי על מה אנשים משלמים לך? על מה הלקוחות מוציאים את הארנק, לוקחים כסף
שיכלו להשתמש בו למשהו אחר ונותנים דווקא לך, דווקא עכשיו – על מה הם עושים את זה?
על הערך, על הערך שאת נותנת להם ובחייהם. על השינוי שאת נותנת להם,
על ההשראה שאת נותנת להם ובמילים אחרות, רוצה להרוויח יותר?
רוצה להיות עשירה יותר? תני יותר ערך.

אז אם עדיין לא הכרנו, אהלן נעים מאוד – אני טל שפיר עושים, חיים :)
מלווה בעלות עסקים לביאות של שלוש שנים ומעלה או חמש ספרות ומעלה
וחיברתי 4 ספרים בתחום העסקים.

רוצה להרוויח יותר בעסק שלך? תני יותר ערך

אז מה זה הערך שכל המנטורים והמנטוריות והמאמנים והיועצים מדברים עליו,
מה זה הדבר הזה בעצם? ערך זה אבקת הקסמים שלך שאת מפזרת בעולם הזה.
זה משהו שנתת למי שנמצא מולך, זה יכול להיות לקוח פוטנציאלי, זה יכול להיות
סתם אנשים שאת מכירה, אפילו הילדים שלך או בן הזוג שלך.

אז מה זה בעצם הערך הזה שאנחנו מדברות עליו? ערך יכול להיות מהדבר הכי קטן
ועד הדבר הכי גדול. ערך יכול להיות איזשהו טיפ שאת נותנת ללקוח שלך או ללקוח פוטנציאלי.
את נותנת לו משהו מהידע שלך, לאו דווקא דרך אגב, הידע המקצועי אלא יכול להיות –
מי שאת ומה שלמדת בעולם הזה ואת נותנת לו איזה טיפ שיכול לקצר לו זמן
או לחסוך לו כאב ראש או לחסוך לו כסף או לחסוך לו אנרגיה.
אנשים יוקירו אותך על זה, הם ירגישו שאת בעלת ערך, שנתת להם משהו
שבלעדיך הם לא היו יודעים, שבלעדיך היה להם הרבה יותר קשה או הרבה יותר מאתגר
ובזכותך הדבר הזה נחסך להם.

תני יותר ערך בנראות של המוצרים שלך, של השיווק שלך.

ערך יכול להיות אפילו בנראות של המוצרים שלך, של השיווק שלך.
הנראות היא כאילו הדבר הקטן אבל היא שווה עולם ומלואו,
כמו שאמרו – תמונה שווה לא אלף מילים אלא אלף פלוס מע”מ.
אז כמו שאמרו, זה נותן את הטוויסט, זה נותן פתאום את השבירה של היום יום.
כשבנאדם רואה פתאום משהו יפה זה עושה לו חשק, זה נותן לו להרגיש מיוחד יותר,
זה נותן לו להרגיש שהוא שווה יותר… אז אם במוצרים שלך את משקיעה בנראות
זה נותן הרבה, הרבה ערך ללקוח וזה גורם לו משהו, לספר עליו, לדבר עליו,
לספר עליך הלאה לחברים שלו, למשפחה שלו, למי שהוא אוהב.
זה גורם לו לספר עליך הלאה בגלל החוויה הזאת שעשית, כאילו הקטנה בנראות.

דרך נוספת להרוויח יותר בעסק שלך ע”י שיפור השירות

ערך יכול להיות בתהליך שלקוח עובר. אם במקום אחר, בעלת שירות דומה לשלך –
משהו שם יותר ארוך, משהו שם יותר מסורבל, משהו שם דורש ממנו יותר עבודה
ואת יכולה לקצר לו את זה, התהליך אצלך הוא קצר יותר, הוא ברור יותר
או דורש ממנו פחות ואת מפנקת אותו יותר, זה ערך שאת נותנת ללקוח.
זה ערך שגורם לך לבלוט לעומת הקולגות הישירות שלך.

להפנות לבעל מקצוע אחר – WIN WIN WIN.

ערך נוסף שאת יכולה לתת זה להפנות את מי שפנה אליך
לבעל מקצוע אחר ואז יש פה בעצם WIN WIN WIN.

א. את יצאת עם יושרה, את אמרת תודה רבה על הפניה אבל אני לא חושבת
שאני הבנאדם המתאים לטפל בזה. אני חושבת שיש אנשים שהרבה יותר מוכשרים
בזה ממני. יצאת ישרה ועזרת, עשית מעשה טוב. כמובן שבעל העסק השני שהפנית אליו
יוצא נשכר כי הוא קיבל בזכותך עבודה ואולי בעתיד הוא ירצה גם להפנות אליך
והלקוח נמצא בידיים הכי טובות, קיבל ערך כי פתרת לו את הבעיה שלו ובנוסף,
הוא מרגיש שאת אמינה, הוא מרגיש שהוא יכול לסמוך עליך וגם אם הוא לא יהיה לקוח
שלך עכשיו, אבל בגלל זה שאת הפנית אותו לבעל מקצוע שאת מאמינה בו,
שאת יודעת שהוא טוב, שאת יודעת שהוא עושה את העבודה, הוא מוקיר אותך,
הוא מעריך אותך ואולי בעתיד הוא ייפנה אליך או יפנה אליך, נתת לו ערך.

לתת ערך יכול אפילו בזה שאת משנה את זווית הראיה של הלקוח

את יכולה גם להפנות לקורסים, לבלוגים לערוצי יוטיוב, לעמודי פייסבוק,
לסרט, לספר לכל דבר שלא יהיה שיכול לעזור למי שנמצא מולך.
גם אם זה רק מלתת לו השראה ורגע של חיוך ועד לבאמת להמליץ על קורסים
או ספרים ששינו לך את החיים והטיבו איתך ואת מעבירה את הדבר הזה הלאה.
הרי זה מה שאנחנו, לא?  שרשרת אנושית כזו שכל אחד מעביר לאחר ממה שהוא יודע
וממי שהוא יודע וכך העולם הזה נעשה עשיר יותר בלב, בראש ובכיס.

לתת ערך זה יכול אפילו בזה שאת משנה טיפה את זווית הראיה של מי שנמצא מולך,
זה דורש כבר טיפה יותר מיומנות וטיפה יותר שפשוף אבל ברגע שמישהו חושב בצורה מסוימת
ואת אמרת איזו מילה קטנה כשיש מספיק אמון בניכם ופתאום הוא רואה את זה אחרת,
פתאום “וואו” נפקחו לו העיניים והוא מסוגל להסתכל על זה מעוד מקומות, מעוד פרספקטיבות,
נתת לו ערך. הובלת אותו לתוצאה, הובלת אותו למחשבה שאלמלא הוא היה פוגש אותך
הוא לא היה מגיע אליה.

הערך הגדול ביותר שאת יכולה לתת ללקוחות שלך – לפתור להם בעיה

וכמובן, הערך הגדול ביותר שאת יכולה לתת ללקוחות שלך זה לפתור להם בעיה.
הם רצו משהו, הם לא יכלו לקבל אותו והנה, הם עכשיו קיבלו אותו. הם רצו תוצאה מסוימת,
הם לא הצליחו להגיע אליה בשום פנים ובזכותך הם כן הגיעו אליה. זה ערך אדיר שאת נותנת.

אז רוצה להיות עשירה יותר? רוצה לגבות יותר בעסק שלך?
תני יותר ערך לכל מקום שאת הולכת תהפכי את עצמך למישהי שאי אפשר בלעדיה,
למישהי שכל הזמן בנתינה, כל הזמן נותנת ומעלה לאנשים אחרים. את עצמך תגדלי מזה,
את עצמך תגדלי מזה.

איך להרוויח יותר ולהעניק יותר ערך? ע”י למידה

אז בטח עכשיו את ככה חוככת בראשך ואמרת איך, איך אני נותנת יותר ערך?
מה אני עושה בשביל הדבר הזה? מנחשת? ברור, על ידי למידה. על ידי זה שאת כל הזמן
לומדת, על ידי זה שאת כל הזמן מפתחת את עצמך ודרך אגב, לא חייב ללכת לקורסים.
את יכולה לשמוע פודקאסטים, את יכולה לצפות ביוטיוב ואת יכולה לקרוא ספרים
ואת יכולה לעשות מיליון ואחד דברים, לראות סרטים וללכת להרצאות ואת יכולה
כן לקחת קורסים ואגב כל שקל שתשקיעי שם יחזור אליך פי שלושה ופי ארבע.
את יכולה לשמוע ספרים קוליים כשאת בפקק. כמה אפשר “ביבי, שרה… ביבי….”
טוב דייי חלאס… ולהעשיר את עצמך וללמוד יותר ותזכרי שכל אגורה שחוקה
שתשימי על למידה, שתשלמי על למידה שלך תחזור אליך, תהפוך אותך לאשת מקצוע
טובה יותר. אז זה צד אחד, זה היבט אחד שבו את יכולה לתת יותר ערך אבל הוא אף פעם
לא יבוא לבד בלי החלק השני שזה, מה? מנחשת? זה תכל’ס, זה יישום, זה להפשיל שרוולים
ולהתנסות בשטח וליישם את מה שאת למדת. אחרת זה רק “אוקיי, למדתי עוד דבר מגניב,
הגעתי לתובנה, יש לי מלא תובנות…” אבל לא עשית עם זה באמת כלום אז אף פעם –
שני אלה לא ילכו לחוד, גם ללמוד וגם ליישם וכל פעם כשאת לומדת ומיישמת
את צוברת קילומטראז של תכל’ס, של ערך שהוא ממשי, שהוא אמיתי, שהוא מהסוג
של מה שנקרא “הוראות פתיחה באש נכתבו בדם” ואת זה את יכולה להעביר הלאה ולתת הלאה.

אם את רוצה לקבל עוד טיפים על איך להיות עשירה יותר, על איך העסק יכול להיות משגשג יותר
מהחלק המנטלי ועד הדברים הכי, הכי פרקטיים ותכל’סים, מוזמנת לקורס “עצמאיות עושות, כסף”.

אז ספרי את עכשיו, תורך. מה את הולכת לעשות עכשיו כדי להעלות ערך?
מה את עושה בדרך כלל, איך את מעלה את הערך שלך מול לקוחות? מחכה לשמוע ממך.

תעשי חיים ?

שלך,

טל שפיר