איך להוציא מוצר דיגיטלי תוך 30 יום?

אתמול מצאתי את עצמי עם 7,000 משימות, לא יודעת מאיפה להתחיל, כולי באמת… כאילו… הצטברות כזו מטורפת מכל הסגר שהיה, שכל ארבעת הילדים היו כאן ואחר כך הלמידה מהבית. רק עכשיו, רק שלושה חזרו למסגרות.
וואו שגעת מוחלטת!
עכשיו, סיימתי לעשות את אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעולם, שזה מועדון עצמאיות עושות, חיים, הייתה אחלה פגישה, כולי עם אנרגיות ופותחת את הטסקינג… לא בא לי, לא רוצה, לא רוצה…
באותה שניה אורי יוצא מהחדר ואומר: "יאללה בואי, הולכים",
אני אומרת לו: "מה? לאן הולכים",
אומר לי: "הולכים, יאללה נוסעים, יוצאים",
אני אומרת: "מה, אבל יש לי מלא משימות וזה…"
– "בואי, הולכים"
– "אוקיי, אוקיי".

יאללה, יצאנו, נסענו בלי לדעת לאן, בלי זה, סתם. אנחנו. בלי שום מטרה בלי שום תכלית והמשימות חיכו, ויחכו ויהיו והכל בסדר והיום התפניתי אליהן.

ומה שאני באה להגיד זה קודם כל שאנחנו בונות את העסק שיתאים לחיים שלנו, ולא את החיים שלנו סביב העסק.
זה כל כך חשוב לזכור את זה, אני מכירה את זה לכן ולעצמי.

ואחת הסיבות שיכולתי לעשות את זה אתמול, זה כי יצרתי בשנה האחרונה מעל 13 מוצרים דיגיטליים, לגמרי. שרצים פחות או יותר בלעדיי.

זה לא היה ביום אחד, זה קשה, אני עובדת בשביל זה. זה לא שזה, זהו יצאתי לפנסיה מוקדמת וגמרנו. אבל זה נותן את השקט ואת הביטחון. ואם אני מתארת לעצמי שגם את בדרך לעשות מוצר דיגיטלי, או כבר חושבת על משהו או את איפשהו בשכונה הזו.

ביום רביעי הקרוב, 11 לנובמבר 2020, מיטל טל יוסף חתוכה, המהממת ואני, נפגשות לשיחה, באמת אמיתית מלב אל לב. היא עם הניסיון שלה מכל כך הרבה בעלות עסקים שהיא ליוותה ליצירת מוצר דיגיטלי, אני עם הניסיון שלי על עצמי.

על איך להתגבר על כל הדחיינות והפרפקציוניזם והפחד העסקי והאפס' אנד דאונס' שזה אומר זה, ובאמת באמת אני מאמינה בזה שמי שרוכשת את הכלים האלה שאנחנו מדברות עליהם בשיחה שלנו, באמת תוך חודש יכולה למצוא את עצמה עם מוצר דיגיטלי, אין שום סיבה שלא. זה לא בשמיים. באמת שלא.

אז ההדרכה הזו היא פתוחה לגמרי, היא ללא תשלום,
כל מה שצריך זה להירשם,
>>> כל הפרטים כאן <<<

ואני מזכירה לכן שוב, אנחנו בונות עסק שמתאים את עצמו אלינו, לא אנחנו אליו.

תעשי, חיים :)

את מוזמנת להגיב ולשאול אותי שאלות כאן בבלוג

ואפשר כמובן גם לפנות באופן פרטי או אליי במייל
office@talshafir.co.il

משהו חשוב!

אהבת את התוכן? התכל'ס, האנרגיה, ואת נחושה להרוויח יותר מהעסק שלך, גם עכשיו בקורונה, ובכלל… אז כנראה שתעופי על מועדון עצמאיות עושות, חיים.
תפרתי במיוחד בשבילך את המועדון האינטרנטי שייקח אותך לעסק ריווחי!
במחיר שכל בעלת עסק יכולה להרשות לעצמה כדי לצאת מהמשבר ובשעה השקעה בשבוע.
לחיצה קטנה ואת בפנים:
יאללה, קחי את הטוב הזה לעסק שלך!

>>> זה הקישור למועדון<<<