איך לעצב את המודעה המושלמת?

איזה כיף שהיום מתארחת פה קרן סולנצ’יק מהרמוניה דיגיטלית לעסקים!

קרן היא מעצבת גרפית כבר יותר מ-15 שנה. היא נשואה באושר לאמיר, אמא לשלושה בנים מופלאים. קרן משלבת בין היצירה והעיצוב – לחדשנות וטכנולוגיה. בשנים הראשונות היא עיצבה בעיקר לדפוס. כשלמדה ניהול אתרים התאהבה בעולם הוירטואלי והיום היא מתמקדת בעיקר בעיצוב לאינטרנט.לימודי ניהול, תקשורת ושיווק הוסיפו לסל הכלים שלה את היכולת להוסיף את הפן השיווקי לכל המוצרים שהיא מעצבת.

טל שפיר אימון עסקי

קרן סולנצ’יק

 

 

הי קרן, אם היית צריכה לבחור 5 טיפים לעיצוב עמוד נחיתה, או פרסום ממומן מה הם היו?

הי, אלה ההמלצות העיקריות שלי לעיצוב עמוד נחיתה, או לעיצוב בפרסום ממומן:

  1. צבעים

    במידה ויש לכן לוגו – השתמשו בצבעי הלוגו כדי לעצב את הדף.
    הסתפקו בשניים-שלושה צבעים לכל היותר בכל הדף. יותר מזה – הדף ייראה מקושקש, עמוס ולא מקצועי.
    במידה ואין לכן לוגו – דגמו את הצבעים מהתמונה הראשית בדף/מודעה.

  2. תמונות –

    בחרו תמונה ראשית לדף – עדיף תמונה מקורית שאתן צילמתן. אם אין אז חפשו במאגר תמונות (אל תשכחו להקפיד לבדוק את זכויות היוצרים שליד התמונה – המאשרים לכן שימוש מסחרי בה).
    כדאי שהתמונה תעביר מסר כלשהו – אותו אתן רוצות להעביר בדף.
    טיפ – חפשו במנוע החיפוש של אתר התמונות את הרגש אותו רצו להעביר.

טל שפיר אימון עסקי

  1. פונט –

    בחרו פונט מעניין שיהיה גם קריא מספיק מצד אחד אך לא נדוש ו״משעמם״ מצד שני.
    הסתפקו בשני פונטים לכל היותר (אחד לכותרת או למה שתרצו להדגיש ואחד לכל שאר המלל).
    הקפידו על גודל אחיד של הטקסט בדף למעט כותרות או משפטים חשובים. כך יהיה קל יותר לקרוא את המלל.

4. טיפוגרפיה ועימוד –

  1. חלקו את הדף לאזורים, את הטקסט לפסקאות, מקמו ליד כל פסקה אלמנט גרפי כלשהו או תמונה, או לחילופין שימו את הפסקה אותה תרצו להדגיש על רקע שונה או תחמו אותה במסגרת.

 

5. הגהה, סימני פיסוק, שגיאות כתיב –

עשו הגהה על המודעה לפני הפרסום שלה, תנו לעוד ״עין״ לקרוא אותה ולחוות דעה.
הקפידו להשתמש בסימני פיסוק, ריווחים נכונים, אחידות בשפת הכתיבה (זכר/נקבה/רבים).
הימנעו ככל האפשר משגיאות כתיב (הנגרמות לעיתים ממהירות ההקלדה).

טל שפיר אימון עסקי

 

מעולה! הרבה פעמים דף נחיתה הוא המפגש הראשון שלנו עם הלקוח. מה חשוב שיהיה בדף נחיתה מקצועי?

חשוב שיהיה עיצוב מקצועי התומך בנראות של העסק – כולל לוגו, שפה גרפית של העסק ותמונה איכותית ורלוונטית לתוכן או סרטון.

כותרת ראשית  שתופיע בחלק המרכזי בדף, והיא תציג את התועלת הראשית.

כדאי מאוד להוסיף פסקה ראשית.  טקסט קצר וברור על תועלות המוצר או השירות ומאפייניו . ו קישור למידע מורחב באתר או בעמוד הפייסבוק העסקי (לא חובה).

רצוי שיהיה טופס – למילוי פרטים ליצירת קשר (עם מייל כשדה חובה). על הטופס להיות במקום בולט בדף. במדף מכירה ארוך מומלץ להציג יותר מטופס אחד.

וצריכה להיות הנעה ברורה לפעולה – ״מלא את פרטיך וקבל מתכון להכנת טופי ביתי /הצטרפי למועדון הלקוחות וקבלי 5% הנחה״.

טל שפיר אימון עסקי

מבחינת התוכן, מה עוד כדאי להוסיף?

אודות על בעלת העסק עם תמונה שלה. המלצות של לקוחות מרוצים (זו הוכחה חברתית). ודף תודה – אליו מגיעים אחרי מילוי הטופס.עמוד התודה יכיל פרטי צור קשר של העסק, קישורים לאתר / דף הפייסבוק, פרטי הסדנא אליה נרשמו / מידע לגבי המתנה שיקבלו…

תודה!

 

קרן היא חברה בקבוצת הוואטס אפ שלי לעצמאיות “היחידה המובחרת” . בקבוצה יש לנו שאלון היכרות קבוע, והנה מה שהיא ענתה:

שמך ושם העסק?

קרן סולנצ׳יק הרמוניה דיגיטלית לעסקים

העסק שלך ב-3 מילים?

עיצוב שיווקי לעסק

וב-5?

עיצוב שיווקי לעסק במדיה הדיגיטלית

הלקוחות האידיאליים שלך הם/ן?

  • בעלי (ובעיקר בעלות) עסקים שהעסק שלהם קיים ופעיל כשנה, שרוצים להעלות את העסק רמה אחת למעלה, להציג אותו באינטרנט בצורה אחידה ומקצועית, להעביר את הבשורה שלהם ללקוחות קיימים וללקוחות עתידיים באמצעים דיגיטליים שונים (פייסבוק, אתר, דף נחיתה, מוצר דיגיטלי ועוד).
  • בעלי/ות עסקים שרוצים ללמוד להתנהל ברשת בעצמם, לנהל את האתר שלהם בעצמם, לבנות לעצמם דפי נחיתה, אתר, מוצרים דיגיטליים…

כמה זמן את עצמאית?

11 שנה

מה הדבר שאת הכי אוהבת בעבודה שלך?

החופש ליצור, ל״שחק״, לדמיין, לקבל השראה, ובסוף לצאת עם פתרון ללקוח שיזניק את העסק שלו כמה צעדים קדימה.
את התגובות של הלקוחות כשהם רואים את התוצאה, כשהם מספרים לי על התגובות שקיבלו.

מה הדבר הכי מגניב שקרה לך בעסק

העברתי הרצאה על עיצוב דפי נחיתה ב-wix בפני בעלי עסקים, בוני אתרים ומעצבים. ( אני שיש לי פחד קהל ושונאת לעמוד מול אנשים :) )

אם לא היית עושה את זה, אז כנראה הייתה לך קריירה ב…? 

משהו שקשור בתיירות, יש לי תעודה של סוכנת נסיעות.

בחלומות העסקיים הכי מתוקים שלך – בעוד שנה……

  • אני בעלת צוות של פרילנסרים שעובדים איתי בתחומים שונים (עיצוב, תכנות, קידום, כתיבת תוכן).
  • יש לי כמה לקוחות קבועים בריטיינר.
  • יש לי קורס דיגיטלי שנמכר בהצלחה ואני עובדת רק 4 ימים בשבוע וביום החמישי לומדת משהו שקשור לעסק שלי.

וחשוב לי שתדעו גם ש

אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, אני נהנית מהקשר עם הלקוחות, מהפרגון שלהם, מהיכולת שלהם ללמוד וליישם את מה שלימדתי אותם. אני אוהבת אסתטיקה, הרמוניה, יצירתיות וצבע. את זה תמיד ידעתי. עם השנים גיליתי שאני גם מאוד אוהבת טכנולוגיה. מאז שגיליתי את עולם המחשוב התאהבתי והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות – לשלב בין היצירה והעיצוב – לחדשנות ולטכנולוגיה. גיליתי גם שאני אוהבת ללמד והסיפוק שאני מקבלת מזה הוא עצום.

קישור לאתר שלך

האתר החדש שלי בבניה – מקווה שיעלה עד סוף החודש לאויר:

http://www.ksdh.co.il/

קישור לעמוד העסקי בפייסבוק

https://www.facebook.com/kerenDH/?pnref=lhc

 

קרן, מה עם איזו הטבה ללקוחות שלי? ;)

בשמחה :) 10% הנחה על דף נחיתה מעוצב או 20% הנחה על השתתפות בסדנה לבניית דפי נחיתה. ההטבה בתוקף עד 31/8/18.

 

 

ומילה ממני, תעצבי, תמחקי העיקר שתתנסי ותתמידי בעשייה. בסוף תמיד התוצאות תהיינה בהתאם! 

 

אל תחמיצי את  הקורס המהמם שלי שיגשים לך חלום אחר חלום!

ואם את רוצה לעשות את זה בגדול, ולעשות את זה בכיף,  כל הפרטים לגבי ליווי ואימון אישי בעסק כאן

תעשו, חיים :)

שלך,

טל שפיר